רכבים הוצתו, שמשות הניידות נופצו: לילה נוסף של מהומות. צפו

המהומות בנגב נמשכו גם הלילה בשורה של מוקדים | רכבו של מאבטח שהיה בדרכו לתל שבע נרגם. הוא הספיק לתפוס מחסה בנקודת המשטרה ומאוחר יותר רכבו הוצת | תיעוד

צביקה סגל | חדשות בארץ 14.1.2022 | 11:19

מהומות הבדואים בנגב צילום: Jamal Awad/Flash90

כוחות משטרה גדולים פעלו גם הלילה באירועי הפרת הסדר ביישובים שגב שלום ותל שבע שבנגב, ברקע סערת הנטיעות של קק"ל. המהומות נמשכו אחרי שאלפי בדואים השתתפו אמש בהפגנה שנערכת בכביש 31, שאף נסגר לתנועה.

בכביש 60 דווח למשטרה ע"י מספר נהגים כי נזרקו לעברם אבנים. לכלי הרכב נגרם נזק והמשטרה פתחה בחקירה.

בד בבד, רכבו של מאבטח שהיה בדרכו לנקודת תל שבע נרגם באבנים. המאבטח הספיק לתפוס מחסה בנקודת המשטרה ומאוחר יותר עלה כי רכבו הוצת. נפתחה חקירה.

 

בכביש 80, סמוך לבסיס נבטים דווח למשטרה על ידוי אבנים. שוטרים מתחנת ערד הגיעו למקום. שמשות ניידת המשטרה נופצו ושוטר נפצע קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

במהלך הלילה אירעו מספר אירועים של הצתות צמיגים בכביש 25 וכביש 80.

בתוך כך, כל העצורים מהפרת הסדר האלימה אמש במחלף מולדה יובאו היום בפני בימ"ש.

"משטרת ישראל פועלת בכוחות מוגברים גם במהלך סוף השבוע", נמסר מהמשטרה. "אנו פונים לציבור להתקשר למוקד 100 בכל מקרה מעורר חשש ובסמוך לקרות האירוע. לא נאפשר כל מחאה אלימה ונפעל למיצוי הדין כנגד מפרי הסדר.

מוקדם יותר אתמול הודיע חבר הכנסת איתמר בן גביר, כי לאחר שנעקרו כמה דונמים של שתילי קק"ל מתוך אלה שניטעו, הוא מתכוון לשוב לנגב. "הממשלה קנתה שקט מזויף, תמורת דיבורים במקום לנהוג ביד קשה ובתגובה קיבלנו עקירת עצים ושוב השתלטות על קרקעות מדינה", אמר יו"ר עוצמה יהודית. "אסור לוותר על הנגב ולהיכנע לעבריינים ולכן אחזור לנטוע עצים בנגב, כי ארץ ישראל שלנו ומי שלא מתאים לו שיחפש מדינה אחרת".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום