משעשע: "הניסיון הכושל" של פעילי חיזבאללה | תיעוד

צה"ל ממשיך לחשוף את פעילותה של יחידת הרחפנים בארגון הטרור חיזבאללה | בתיעוד שפרסם דובר צה"ל בשפה הערבית, סגן-אלוף אביחי אדרעי, נראים הפעילים במהלך ניסיון לשגר רחפן נוסף לעבר ישראל | סגן-אלוף אביחי אדרעי: "ניסיון כושל לשגר רחפן, לשם איסוף מידע מודיעיני בשטח ריבוני ישראלי"

צביקה סגל | חרבות ברזל 15.1.2022 | 18:28

הטסת הרחפן צילום: טוויטר

צה"ל חשף אתמול (שישי), פעם נוספת, תיעוד של פעילים בארגון חיזבאללה מבצעים ניסיון של שיגור רחפן לעבר שטח מדינת ישראל. התיעוד פורסם בחשבון הטוויטר דובר צה"ל בשפה הערבית סגן-אלוף אביחי אדרעי.

 

בתיעוד נראים הפעילים משגרים את הרחפן, אולם תוך רגעים ספורים הוא נופל לתדהמתם אל הקרקע. סגן-אלוף אביחי אדרעי כתב כי מדובר ב"תיעוד בלעדי שמראה את המעקב של כוחות צה"ל אחר פעילי חיזבאללה בזמן ניסיון כושל שלהם לשגר רחפן, לשם איסוף מידע מודיעיני בשטח ריבוני ישראלי בתקופה האחרונה".

לפני כשבוע פרסם צה"ל תמונות של פעילי חיזבאללה, במהלך אימון של הארגון בגבול ישראל לבנון. תמונות הפעילים, שנמצאו ברחפן ששיגר חיזבאללה לכיוון ישראל והופל ע"י הצבא, מציגות את פעילות מערך כלי הטיס שמנסה להפעיל הארגון בגבול, ככל הנראה במטרה לאסוף מידע על כוחות צה"ל.

לפי דובר צה"ל בשפה הערבית, סא"ל אביחי אדרעי, מדובר ברחפן של חיזבאללה שהופל לאחרונה והכיל תמונות סודיות של פעילים שנראים ככוחות המיוחדים של הארגון, במהלך תרגיל הטסת רחפנים. אדרעי מציין כי בחודשים האחרונים נרשמה עלייה במספר כלי הטיס ⁧‫שכוחות צה"ל הפילו בגבול לבנון.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום