ה'ישיבישיר' 4 שצולם בחנוכה • כעת הקליפ

בחנוכה האחרון התקיים מופע 'ישיבישיר 4' מבית 'קול ברמה' ועיריית ירושלים, בעיבודו והפקתו של מאסטרו יואלי דיקמן. כמיטב המסורת בת ארבע השנים, יוצא לאור קליפ שירת ההמונים והפעם, היצירה הנוסטלגית "לא אמות" • צפו

אליעזר חסיד | מוזיקה 15.1.2022 | 19:22

מופע ישיבישיר של קול ברמה צילום: נתי אלבר

בנר שביעי של חג החנוכה התכנסו 3,000 בחורים ואברכים לפי הנחיות משרד הבריאות במרכז הקונגרסים בבנייני האומה בירושלים לביצוע משותף במסגרת מיזם ה'ישיבישיר'. אירוע שפתח את חגיגות בר המצווה של רדיו קול ברמה המציין 13 שנים להקמתו.

האירוע שהתקיים כאמור בבנייני האומה בירושלים, נפתח בתקציר של אירועי ישיבישיר הקודמים שהוכתרו כהצלחה גדולה ומרגשת. על ההנחיה הופקד השדרן נחום סיגל מניו יורק.

 

נרשם ביקוש שיא לרכישת כרטיסי כניסה וזמן קצר לאחר פתיחת מוקדי המכירות התבשרו המארגנים על ביקוש אדיר וכל הכרטיסים נמכרו. ישיבישיר 4 ספיישל חנוכה התקיים השנה בשיתוף עיריית ירושלים והמחלקה למורשת מן המזרח, בהשתתפות ראש העירייה מר משה ליאון וסגן ראש העיר צביקה כהן.

על האירוע ניצח המאסטרו יואלי דיקמן, כשהקהל מלווה את השיר בתופים. השיר הנבחר הפעם היה השיר "לא אמות כי אחיה" בביצוע מרדכי בן דוד ומיכאל שטרייכר. שטרייכר עצמו עלה על הבמה לשיר. השיא היה כשהזמר מיכאל שטרייכר שנמנע מלהופיע בשנים האחרונות, פרץ בבכי מול קהל האלפים כששר את "יסור יסרני". במהלך השיר אף התקיים מופע קסמים ייחודי שהדגיש את העניין של "יסור יסרני ה'".

מיזם ישיבישיר הינו מיזם ייחודי של רדיו 'קול ברמה' המתקיים זו השנה הרביעית ברציפות בניצוחו של יואלי דיקמן בהתלהבות שיא של הקהל. השנה התקיים מופע שירה המשלב שירי ראש חודש עם עקיבא ושלמה כהן.

הפקה: עזריאלי הפקות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום