באורח חריג: הגר"ח קנייבסקי שולח ריבת אתרוגים לט"ו בשבט

בצעד יוצא דופן משגר רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א צנצנות מלאות בריבת האתרוגים שנעשו מהאתרוגים עליהם הוא בירך בחג הסוכות האחרון. הריבה תוענק לכל אותם אלה שיירתמו לרבבות משפחות אומללות שאין להן מאומה

כל רגע בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 16.1.2022 | 08:04

ריבת אתרוגים צילום: באדיבות המצלם

באורח חריג כבוד ראש השנה לאילנות שיחול הערב ומחר משגר רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א צנצנות מיוחדות עם ריבת אתרוגים מקודשת שנעשה מהאתרוגים עליו בירך שר התורה בחג הסוכות האחרון.

לחצו כאן כדי לזכות בפרטים המיוחדים >>>

מדובר בצעד יוצא דופן שעושה רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א אשר לראשונה משגר ריבת אתרוגים מהאתרוג שלו עצמו לכבוד אותם אלה שיירתמו כבר היום למען רבבות המשפחות שאין להם מאומה.

זה פשוט נורא ואיום. יש משפחות רבות על תוספת קריסה, משפחות רבות שאין להם מאומה, שהמקרר בבית ריק לגמרי. וזו בדיוק מה שהחליט רשכבה״ג מרן שר התורה להעניק את הצנצנות ריבת האתרוגים המקודשות הללו לאותם שיירתמו למען אלה שאין להם באמצעות קופת העיר.


ה
 גר"ח נוטל 4 מינים • באדיבות המצלם

בנו של שר התורה מרן הגאון רבי יצחק שאול קנייבסקי פרסם מכתב מיוחד בו הוא מאשר את המקור של ריבת האתרוגים. ״הנני לאשר בזה שהאתרוגים שמחולקים בהוראת אמו״ר על ידי קופת העיר למגבית ט״ו בשבט הם מהאתרוגים שהוא בירך עליהם בסוכות דהאי שתא, חוץ מהפרשו תרומות ומעשרות כדין על ידינו״.

אתם מבינים את העסקה הזו? בתרומה פשוטה של ​​190 ש״ח למשפחות האומללות האלה אתם תזכו להכניס את הברכה לונכם, אתם תזכו שריבת האתרוגים המקודשת של מרן שר התורה תגיעו לביתכם ותזכו לאכול ממנה. לריבה יש כח סגולי ידוע וכעת זה רק בידים שלכם. עשו זאת עכשיו ותזכו לסגולה הישועה מהאתרוגים שרשכבה״ג בירך עליהם בסוכות האחרונה.

לחצו כאן כדי לזכות בפרטים המיוחדים >>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום