משפחת אלחרר במסר לקצין היורה: "רוצים להיפגש"

הוריו ואלמנתו של רס"ן איתמר אלחרר שנהרג בשוגג מירי חברו ליחידה, הזמינו את הקצין היורה לפגישה בביתם, ההערכה היא שלמרות מצבו הנפשי הקשה מאז הטרגדיה, הקצין יבקרם במהלך השבעה

ישראל לפקוביץ | חרבות ברזל 16.1.2022 | 12:30

רב-סרן איתמר אלחרר ז"ל צילום: דובר צה"ל

שבת ראשונה, קשה מנשוא, עברה על המשפחות של הקצינים ביחידת אגוז, שנהרגו בתאונת ירי בבקעת הירדן ביום רביעי בשבוע שעבר. לפני שבת הגיעו קצינים מיחידת אגוז לפגוש את הוריו של רס"ן אלחרר. ההורים, בגיבוי שאר בני המשפחה וכמובן האלמנה, ביקשו להעביר מסר מרגיע לקצין שביצע את הירי בשוגג.

על פי הדיווח של מתן צורי ב'ידיעות אחרונות', קציני יחידת אגוז סיפרו לקצין כי משפחת אלחרר אינה כועסת עליו, וכי הוא מוזמן להגיע אל ביתם במושב. בשלב זה לא ברור מתי הוא יגיע למפגש עם המשפחה האבלה, אך ההערכה היא שלמרות מצבו הנפשי הקשה בעקבות התאונה הוא אכן יבקר אותם כבר במהלך השבעה.

בימים הקרובים צפויים להגיע אל המשפחות האבלות מאות אנשים, בכירים בצה"ל ובמערכת הביטחון, פוליטיקאים ואישי ציבור. קרוב משפחה של איתמר ז"ל סיפר ל'ידיעות אחרונות', כי "רוב הזמן ההורים היו בבית (בשבת) עסוקים בתפילות ואוספים את עצמם מחדש. נוצר חלל גדול שאי אפשר לעכל. אנחנו אוספים כוחות לימים הקרובים ובכלל חושבים מה עושים מכאן והלאה, ללא איתמר".

בבית המשפחה במושב בני ראם יושבת שבעה גם רעייתו של איתמר, אור, שלה נישא לפני כשנה וחצי, וסביבה חברות ובני משפחה. אל בית הוריו של הקצין השני שנהרג בשוגג, אופק אהרון, בגן יבנה הגיעו חברים קרובים ובני משפחה. "הוא תכנן להינשא בקיץ הקרוב", סיפר קרוב משפחה. "הוא אפילו כבר קנה בית, וממש תיכנן לבנות את חייו ואת העתיד. הכל נגדע ברגע אחד. ככל שמעכלים את זה יותר, ככה זה יותר כואב וקורע את הלב".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום