בגיל 53: איש ההצלה המסור הלך לעולמו

ר' אברהם דוד סאואר ז"ל, פראמדיק, שהציל בחייו אלפי אנשים, הלך לעולמו ב'שבת שירה', בעודו מאושפז בבית חולים, והוא בן 53 בפטירתו | מכריו מספרים על איש חסד בגופו ובממונו למרות שסבל ממחלות שונות

יענקי פרבר | ברוך דיין האמת 17.1.2022 | 10:22

ר' אברהם דוד סאואר ז"ל צילום: באדיבות המצלם

מבולטימור שבארצות הברית, מגיעה הבשורה המרה על פטירתו בטרם עת, של ר' אברהם דוד סאואר זצ"ל והוא בן 53 בלבד.

המנוח בוגר ישיבת סקרנטון, היה עסקן בולט ופעיל מאד בקהילה היהודית בבולטימור והיה שותף להקמת ארגון 'הצלה' בעיר. הוא שימש כפרמדיק, והציל אלפי חיים של תושבי בולטימור.

המנוח ז"ל.

הוא אושפז בבית חולים ליד שבלייקווד בניו ג'רזי לפני כשבוע ונפטר בטרם עת בשבת בבוקר. הלוויתו נערכה אתמול (ראשון) בשעות הבוקר מ'בית יעקב' בבולטימור. כך דיווח האתר Yeshiva world news. הוא שהה עד לאשפוזו אצל אחד מבניו בלייקווד, שם מתגוררים כמה מילדיו.

כאמור ר' אברהם דוד היה בעל חסד עצום, ופעל במסירות נפש למען אחרים גם כשלא חש בטוב, בהיותו סובל ממחלות שונות, אך הן לא מנעו ממנו להציל אלפי אנשים במהלך השנים כפראמדיק.

עם אנשי אכיפת החוק.

ר' אברהם דוד הותיר אחריו את רעייתו טובי תחי', וילדיו שושנה רוזנסקי, חזקי סאואר, שרה בירנהק, אלי סאואר, עקיבא סאואר, הדסה סאואר ויהודית סאואר. המנוח הוא בנם של משה וחנה סאואר ואחיהם של יהושע סאואר, דבורה ישאקיס, נחמה גולדמן, שמואל יעקב סאואר ופנינה בלאו.

יהי זכרו ברוך.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום