מארז צעצועים ענק יוגרל ביום רביעי בחצות

מחר בחצות המוקדים נסגרים: הזריזים מצטרפים להגרלת 'כל הקופה' ויכולים לזכות בחבילת הזריזות: חופשת בוטיק; שוברי קנייה; מארז צעצועים ענק לכל המשפחה

כל רגע בשיתוף פתחיה | חרדים | תוכן שיווקי 17.1.2022 | 10:31

פליימוביל צילום: פיקסביי

הפעם גורפים את 'כל הקופה' והזריזים זוכים: הגרלת 'כל הקופה' רק יצאה לדרך וכבר יש לכם עוד הפתעות. אצלנו הזריזים מרווחים בכפלים. אם תמהרו לרכוש כרטיסים ל'כל הקופה' עד מחר  יום רביעי י"ז בשבט, אתם נכנסים להגרלת 'כל הקופה' בתופסת הגרלת זריזות: 5,000 שקל תווי קנייה. חופשת בוטיק מפנקת ומארז צעצועים ענק שישמח מאוד מאוד את הילדים שלכם.

לחצו כאן להשתתפות בהגרלת הזריזות>>>

כל הדברים הטובים האלה, קורים עוד לפני שאתם מגיעים לשלב הסופי, השלב שבו אתם יכולים לזכות ולגרוף  את 'כל הקופה' והקופה מכילה בתוכה את החבילה הגדולה ביותר של פרסים לזוכה אחד:  סופר גלגלי: יונדאי וניו 2021 החדש +ביטוח לשנה שלמה. גם עתיד כלכלי: דופלקס בטבריה עם נוף פנורמי לכנרת. גם רוגע ושלווה כלכלים: משכורת קבועה לשנה בסכום של 10,000 שקל לחודש. רכשת חבילה של כרטיסים, יש לנו בונוס בשבילכם. הגרלת בונוס על חדר ילדים מרוהט ואלפי שקלים לרכישה באיקאה ועוד.

רשת 'פתחיה' קיימת כבר למעלה מ-20 שנה. בשנתיים האחרונות , עמלים ב'פתחיה' על בנייתה של קריה חינוכית גדולה בעיר בית שמש. 'קריית שתילי חינוך'. מתחם ענק שכולו מוקדש לילדים המיוחדים.

עכשיו המתחם נמצא ממש בישורות האחרונה. התרומה שלך תאפשר להשלים את המלאכה.

בואו להגשים חלום גדול! לוחצים עכשיו כאן רוכשים כרטיס ל'כל הקופה' ונהנים מפרסי הגרלת הזריזות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום