המשטרה הצליחה ללכוד את גנבי בדיקות האנטיגן

לאחר שבסוף השבוע דווח על פריצה לאחד המחסנים של עיריית ראשל"צ וגניבת כ-20 אלף בדיקות. כעת הודיעה המשטרה כי הצליחה ללכוד את הפורצים, וצפויים מעצרים נוספים

יוסי ריינר | חדשות בארץ 17.1.2022 | 17:29

בדיקות קורונה מהירות צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר שבסוף השבוע דווח על פריצה לאחד המחסנים של עיריית ראשל"צ וגניבת כ-20 אלף בדיקות אנטיגן, היום (שני) מדווחת המשטרה כי הצליחה להניח את ידיה על הפורצים כשבמסגרת החקירה שביצעה, עצרה לפני זמן קצר תושב ראשל"צ ושני תושבי השרון, בחשד לסחר בערכות אנטיגן שנגנבו ממחסן בסוף השבוע, כשברשותם מעל 1500 ערכות החשודות כגנובות.

כאמור, בסוף השבוע פרצו אלמונים לאחד המחסנים של עיריית ראשל"צ וגנבו כ-20 אלף בדיקות אנטיגן העירייה דיווחה על הפריצה למשטרת ישראל שפתחה בחקירת המקרה. המשטרה העריכה שהפורצים ינסו למכור את הסחורה לגורמים מסחריים בתחום שיווק הבדיקות, ואכן זה בדיוק מה שקרה.

במסגרת החקירה שהתמקדה גם בתחום הרשתי הצליחה המשטרה לאתר ולעצור אמש תושב ראשל"צ בן 35, בחשד שפרסם בפייסבוק ערכות אנטיגן למכירה, שכאמור זהות לאלה שנגנבו. החשוד הובא לחקירה ובסיומה נשלח למעצר בית בתנאים מגבילים, בהתאם לצורכי החקירה. 

עם התפתחות החקירה, הצליחו חוקרי התחנה לחשוף סחר רשתי נוסף, הפעם בקבוצות וואטצאפ, בו עפ"י החשד מציעים למכירה את הערכות הגנובות באזור השרון ולפיכך נערכו השוטרים עם צו חיפוש לשם איתור הרכוש הגנוב ומעצר החשודים.

כאמור בשעה זו, השוטרים אתרו מחסן באחד הישובים בדרום השרון ובו למעלה מ 1600 ערכות אנטיגן החשודות כגנובות ועצרו לחקירה אב ובנו, בשנות ה-40 ו-20 לחייהם בחשד לסחר בהם. החקירה נמשכת וע"פ המשטרה צפויים מעצרים נוספים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום