החשש של שרה נתניהו: "אסור להאמין למנדלבליט"

במהלך הפגישה אתמול, הביעה שרה נתניהו חשש שהמגעים שבעלה מנהל לעסקת טיעון יתפוצצו על ידי הפרקליטות ואמרה שאסור להאמין ליועמ"ש. עורך הדין דחה את הטענות: "זו עסקה טובה שצרך לקבל"

מאיר שלם | פוליטי 17.1.2022 | 23:16

אביחי מנדלבליט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חילוקי הדעות בתוך משפחת נתניהו לגבי עסקת הטיעון מהווים כנראה את המשך ההתלבטות של אב המשפחה בנימין, שמעוניין בעסקה ובינתיים הורה להתקדם במגעים.

המתנגדת העיקרית היא רעייתו שרה, שצוטטה הערב (שני) ב'חדשות 12' כמי שמתריעה מפני האפשרות שבפרקליטות יפוצצו את העסקה לאחר שראש הממשלה לשעבר יודה בסעיפי האישום ובכך יתגלה קלונו ברבים.

במהלך הפגישה שהתקיימה אמש של בני משפחת נתניהו עם עורך הדין בעז בן צור בביתו ברמת גן, אמרה שרה נתניהו: "הפרקליטות עושה עלינו סיבוב, הם יראו לכולם שביבי מוכן להודות בעבירות - ואז יפילו את ההסכם. אסון להאמין למנדלבליט".

בניגוד לשרה, פרקליטי נתניהו דוחפים לעסקה. אתמול דחה עורך הדין את דבריה וחששותיה והסביר כי "זו עסקה טובה שצרך לקבל. אנחנו נילחם על כל פרט ופרט בכתב האישום המתוקן".

אחד הנוכחים המשיך להטיל ספק בבכירי הפרקליטות והאשים את התובעת במשפט, עורכת הדין ליאת בן ארי: "היא לא תיתן לעסקה לצאת לפועל. היא משקרת. אני לא מאמין למילה שלה", אמר.

נוכח אחר תקף גם הוא את היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט ואמר: "הפקיד חושב שהוא יוכל להכריח את נתניהו לחתום. הוא איש רע, אסור להאמין לו. הוא כבר ימצא על מה להפיל את העסקה. הכול זה ספינים שלו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום