אביו של הקצין שנהרג: "מה פתאום יורים עליו?"

ביקורת חריפה: אביו של רס"ן אופק אהרון תקף בשיחה עם חבר של בנו מצוות הלוחמים: "חיפש ציוד שנגנב לא על ידי האויבים שלנו - אלא על ידי בדווים, מה פתאום יורים על שני חיילים? רק אחרי שאלוף הפיקוד הגיע לנחם הוא החליט לעצור את כל האימונים"

חיים שמואלי | חרבות ברזל 19.1.2022 | 23:57

אילוסטרציה צילום: pixabay

אלי אהרון, אביו של רס"ן אופק אהרון ז"ל שנהרג באסון ביחידת אגוז בשבוע שעבר, אמר לחבר קרוב של אופק מהצוות בסדיר שבא לנחם: "אופק הלך לחפש ציוד שנגנב, לא על ידי האויבים שלנו, לא על ידי חמאס, לא ידי מחבלים פלסטינים. אלא על ידי בדווים. אז מה פתאום יורים עליו ועל איתמר? מה פתאום יורים על שני חיילים? זה לא אזור מסוכן. אין שם אויבים שלנו. אז מה יורים?".

עוד אמר האב השכול, וצוטט ב'כאן 11': "רק אחרי שאלוף הפיקוד הגיע לכאן לנחם - הוא החליט לעצור את כל האימונים. רק אחרי שהוא בא לכאן".

כזכור, אתמול, כשבוע לאחר האסון בקומנדו ובתום "עוצר למידה" צה"לי שהתקיים בתחילת השבוע, יחידת אגוז חזרה להתאמן במתווה צפוני. זאת, כחלק מתוכנית האימונים השנתית של היחידה. בהודעת דובר צה"ל נמסר כי הרמטכ"ל אביב כוכבי ביקר באימון של היחידה בגליל העליון ושוחח עם מפקדי ולוחמי היחידה על תקרית הירי ועל חובת ביצוע תחקור מקצועי ויסודי. 

כזכור, רס"ן איתמר אלחרר ורס"ן אופק אהרון, שניהם מפקדי פלגות ביחידת אגוז, נהרגו כתוצאה מירי שבוצע עקב טעות בזיהוי, בשטח האש בבסיס נבי מוסא בבקעת הירדן.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום