ראש הממשלה בפורום מטכ"ל: "לפגוע בצורה משמעותית"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש היום עם חברי פורום המטה הכללי של צה"ל. ראש הממשלה התייחס לסוגייה האיראנית ואמר כי משימתה העיקרית של מדינת ישראל היא לפגוע בצורה משמעותית במשטר ובשלוחותיו | על הסכם הרכש שנחתם בין ישראל וגרמניה: "חיזוק משמעותי ביותר לביטחון הלאומי של ישראל"

מאיר גלבוע | חרבות ברזל 20.1.2022 | 15:36

בנט בפורום המטה הכללי צילום: קובי גדעון / לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש היום (חמישי), עם חברי פורום המטה הכללי של צה"ל במעמד שר הביטחון, בני גנץ, הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, ומנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (במיל') אמיר אשל, בקריה בת"א.

ראש הממשלה שוחח עם חברי הפורום על תפיסתו האסטרטגית ביחס לאתגרים השונים עמם מתמודדת מדינת ישראל, ובראשם הסוגייה האיראנית. רה"מ הדגיש, כי משימתה העיקרית של מדינת ישראל היא לפגוע בצורה משמעותית במשטר האיראני ובשלוחותיו באזור.

עוד התייחס ראש הממשלה לחיזוק היחסים בין ישראל וארה"ב, וכן להמשך ביצור מעמדה הבינלאומי של ישראל ע"י חיזוק הנכסיות הישראליות בשורת תחומים, בדגש על ענף ההיי-טק, הטיפול בנגיף הקורונה ועוד.

בתום דבריו, הודה רה"מ לצה"ל ולמערכת הביטחון על רמת הביטחון שהם מספקים לאזרחי מדינת ישראל ועל תרומתם המשמעותית למאמץ הלאומי בהתמודדות עם נגיף הקורונה.

בתוך כך, ראש הממשלה התייחס להסכם הרכש שנחתם היום בין ישראל וגרמניה. "חתימת הסכם הצוללות היא חיזוק משמעותי ביותר לביטחון הלאומי של ישראל. רכש הצוללות יבטיח רציפות ביכולות ואת העליונות האסטרטגית שלנו, למשך שנים, אמר בנט.

לדבריו, "מאז הוקמה הממשלה, אנו מקפידים לפעול בניקיון כפיים ובאופן ענייני בכל ענייני הרכש הביטחוני של ישראל, וגם בנושא זה. אני רוצה להודות לכל מי שפעל כדי להביא את העסקה לידי סיום, אחרי עיכוב ארוך, בראשם ידידיי, קנצלרית גרמניה לשעבר, אנגלה מרקל, והקנצלר החדש, אולף שולץ".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום