נס בצפת: המשאית מתהפכת והנהג קופץ ומשתרע על הכביש • צפו

בעקבות השלג שירד בעיר צפת במהלך הלילה האחרון, כאשר אזורים רבים כוסו במעטפת לבנה, הגיע הבוקר נהג משאית לפרוק סחורה ברחוב האר"י, כאשר הוא חש לפתע כי המשאית מאבדת שליטה ומחליקה על הקרח שנוצר, הוא קפץ ממנה ברגע האחרון לפני שהתהפכה • צפו בתיעוד הדרמטי ממצלמת אבטחה

חני לוין | מעניין 20.1.2022 | 23:52

נהג המשאית קופץ החוצה צילום: מתוך הסרטון

בשעות הבוקר (חמישי), הראל צוברה, נהג משאית, תושב ראש העין, שהגיע לפרוק סחורה בישיבת חב"ד שברחוב האר"י בצפת, חש כי המשאית החלה להחליק בעקבות הקרח שנוצר על הכביש מהשלג, כאשר ברגע האחרון טרם התהפכה המשאית, הספיק הנהג לקפוץ ממנה תוך כדי הידרדרות, לאחר מספר רגעים התהפכה המשאית לעבר התהום ונעצרה במעקה בטון שהיה במקום.

 

הנהג קופץ מהמשאית צילום: לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים.

נהג המשאית בן ה-45, בעל ניסיון של 20 שנה לפחות על הגה המשאית, שהיה מבוהל מהקפיצה, החליק אף הוא על הקרח, אך ניצל ויצא ללא פגע, מאוחר יותר הוזמן למקום מנוף שהשיב את המשאית לכביש.

 

הופכים את המשאית צילום: לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים.

בראיון ל-ynet סיפר צוברה: "הכביש היה נראה לי רטוב וחשבתי שמדובר בשלולית, בצד הכביש ועל צמרות העצים היה שלג" עוד הוסיף ותיאר את רגעי הדרמה: "בעודי נוסע בירידה, המשאית התחילה להחליק והבנתי שבעצם הכביש לא רק רטוב אלה יש עליו קרח שלא הבחנתי בו. מיד לחצתי על הברקס". 

בהמשך דבריו סיפר כי פתח את החגורה בכדי להחליט מה לעשות כשהוא חש כי המשאית החלה להחליק, "קפצתי ממנה. המשאית המשיכה להחליק והתהפכה. אני עצמי החלקתי על הקרח כתוצאה מהקפיצה ונפצעתי קל. המשאית התהפכה לעבר התהום, הקבינה שלה נתפסה במעקה בטון קטן בצד הכביש שמנע ממנה להידרדר לתהום".

בסיום דבריו אומר נהג המשאית ל-ynet: "היה לי נס גדול שהצלחתי לקפוץ בזמן מהמשאית ונפצעתי רק קל, אחרת לא יודע איך היה נגמר האירוע".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום