עידית סילמן צעקה על החוקר: "איך אפשר לסמוך על המשטרה?"

בהקלטה נשמעת יו"ר הקואליציה משוחחת עם החוקר שעסק בנושא תקיפתה ונוזפת בו מדוע הופצה הודעה לעיתונות על סגירת החקירה בגלל "חוסר שת"פ מצדה", בלי להודיע לה

יוסי ריינר | פוליטי 22.1.2022 | 20:58

חקירה. אילוסטרציה צילום: unsplash

אחרי הודעת המשטרה על סגירת החקירה בעניין 'תקיפתה' של יו"ר הקואליציה עידית סילמן, כעת נחשפת הקלטה בין סילמן לבין חוקר המשטרה.

בהקלטה נשמעת סילמן פורקת את תסכולה על כך שהופצו הודעות בעיתונים בעניין סגירת החקירה, מבלי שאף אחד מטעם המשטרה עדכן אותה טרם הפרסום. סילמן הטיחה דברים קשים ביותר בחוקר. "איך אפשר לסמוך על משטרת ישראל? ולמה שמישהו ירצה לשתף פעולה עם המשטרה אם ככה אתם מתנהגים". 

האזינו לשיחה // מתוך הטלגרם של עמית סגל

סילמן בשיחה עם החוקר בטלפון:

"יש משהו שחסר בחקירה ולא אמרו לי, אז אם יש משהו שחסר בחקירה, למה לא אמרו לי? למה לא שואלים? למה להוציא כותרות כאלה? עשיתם לי איכון נייד כמו שביקשתי? מי מהמשטרה מוציא הודעות? איך אפשר לסמוך על משטרת ישראל? מה זה הדבר הזה?"

סילמן לא נרגעה והמשיכה להטיח בחוקר:

 "אני אומרת לך אורן (החוקר בתיק) זה פשוט חוצפה שאין כדוגמתה שאף אחד לא שואל אותי ואף אחד לא מדבר איתי, ואז יש כותרות בעיתונים כאלו.

מי מפרסם דברים כאלה לתקשורת, למה שמישהו ירצה לשתף פעולה עם המשטרה אם ככה אתם מתנהגים? מה זה הדבר הזה? מאיפה כתב מכיר משהו שנמצא בחקירה ואני לא מכירה?".

כזכור בתחילת חודש נובמבר האחרון, המשטרה החלה בבדיקת טענותיה של יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן, בנוגע לתקיפה שעברה לטענתה ע"י אלמוני בתחנת דלק בעיר מודיעין, אך היום פרסם העיתונאי עמית סגל, כי "המשטרה סוגרת את החקירה על תקיפה של עידית סילמן ללא ראיות שהסיפור אירע ותוך תלונה על שת"פ "מוגבל מאוד" מצד הח"כית".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום