בלגן בליכוד; רגב נגד כץ: "גדעון סער החדש"

ברקע השיח הער סביב האפשרות לנטישת נתניהו - מאשימה אמש שרת התחבורה לשעבר מירי רגב את חברה למפלגה שר האוצר לשעבר ישראל כץ בכך שהוא מנהל מגעים עם יריב המפלגה - גדעון סער "שקרע את הליכוד" 

קובי ברקת | פוליטי 23.1.2022 | 08:39

ישראל כץ צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

התככים בליכוד: ברקע השיח הער סביב האפשרות לנטישת נתניהו - מאשימה אמש (מוצאי שבת), ח"כ ושרת התחבורה לשעבר מירי רגב את חברה למפלגה ח"כ ושר האוצר לשעבר ישראל כץ בכך שהוא מנהל מגעים עם יריב המפלגה - גדעון סער "שקרע את הליכוד". 

"עצור את חרושת השמועות עכשיו, ותצהיר שלא ניהלת שום מגעים עם אלה שקרעו את הליכוד ובגללם אנחנו באופוזיציה", קראה רגב בציוץ מאשים שפרסמה ברשת הטוויטר. והוסיפה: "הליכוד סיים להיות סל המיחזור של הפוליטיקה בישראל".

בתגובה להאשמותיה השיב כץ בשלילה ואמר: "אני לא מקיים שום מו״מ עם אף גורם בקואליציה ביחס להרכבת ממשלה". "הכפשות מכוערות", תקף כץ את רגב, "מבול הודעות, תדרוכים והנדסת תודעה היא לא דרכנו-לא דרך הליכוד", אמר. 

המתיחות בין רגב לכץ תוך אזכור סער לא החלה היום. כזכור, בתחילת החודש בריאיון שקיימה רגב לחדשות 12 היא האשימה: "ישראל כץ הופך להיות גדעון סער החדש". את הדברים אמרה בהתייחסות לליכודניקים החדשים. 

עוד היא הוסיפה בריאיון דאז כי היא מתפלאת על כץ שהוא לא מבין את מטרתם "סוסים טרויאנים": "אני קראתי לו ואמרתי לו תתעשת, הוא רצה להכשיר את כולם, אני מתפלאת עליו שהוא לא הבין את המהלך הגדול שלהם". 

כזכור, גם נתניהו תקף כץ לפני כחודש בעניין הליכודניקים החדשים. כאשר חשף נתניהו באופן חריג כי ישראל כץ, המשמש כיו"ר מזכירות 'הליכוד', מסרב לטענתו לפעול נגדם: "איש ליכוד אמיתי חייב להיאבק בתופעה הבזויה הזו בכל תוקף! לצד הרבים שנאבקים נגד התופעה הזאת, יש לצערי כמה שמעדיפים לקושש מהם קולות בפריימריז על חשבון טובת המדינה והתנועה", אמר אז נתניהו. 

לדבריו דאז, "אני ציפיתי מכל חברי הליכוד, ובהם ראשי המוסדות במפלגה, להיאבק בכל העוצמה נגדם ולפעול להוצאתם מהתנועה. כולם עשו זאת חוץ מישראל כץ, שעד היום פעל ופועל הפוך", כתב.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום