אנטישמית שקיללה וירקה על ילדים חרדים, נעצרה

כשבוע לאחר שתקפה ילדים חרדים בברוקלין במילים אנטישמיות קשות, תוך שהיא יורקת על אחד מהם, נעצרה בת 21 שתיעוד שלה פורסם על ידי המשטרה במטרה להביאה לדין. היא עומדת בפני אישומים חמורים | אב הילד שהותקף: "ירקה לו בפרצוף ואמרה לו נהרוג את כולכם"

יענקי פרבר | חדשות בעולם 23.1.2022 | 10:15

אילוסטרציה צילום: pixabay

צעירה אנטישמית שירקה על ילדים חרדים בברוקלין, ניו יורק, נעצרה לאחר שתמונתה הופצה בכל האזור, הצעירה עומדת בפני אישומים של פשע שנאה, לאחר שהשמיעה הערות אנטישמיות לקבוצת ילדים חרדים וירקה עליהם בפארק בברוקלין.

משטרת ניו יורק הודיעה כי היא עצרה את כריסטינה דרלינג, בת 21, בשל התקרית, והאשימה אותה ב'הטרדה מחמירה', ב'פשע שנאה', וב'התנהגות פוגענית ומאיימת על ילדים'.

"האישה הזו עברה לידם, צעקה עליהם. משהו בסגנון של היטלר היה צריך להרוג את כולכם", אמר אריה פריד, אביו של אחד הילדים לרשת CBS2. פריד אמר שבנו הילד הגיב לאישה.

"אני צריך ללמד אותו לא להגיב, אבל הוא הגיב. והיא חזרה לעברו בריצה, ירקה לו בפרצוף ואמרה לו נהרוג את כולכם, אני יודעת איפה אתה גר, ואנחנו נדאג לתפוס את כולכם בפעם הבאה", אמר.

עוד אמר: "אני מקווה שהיא מבינה את חומרת מעשיה", הוסיף. "לעשות את זה למישהו זה כמובן בעייתי, אבל עבור מבוגר לעשות את זה לילד זה פשוט יותר מטורף".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום