הבעירו צמיגים: כתבי אישום נוספים נגד המתפרעים בנגב

כתבי אישום הוגשו היום לבית המשפט בבאר שבע נגד שלושה נאשמים נוספים בגין התפרעויות והפרות סדר בעקבות הנטיעות בנגב. כתבי אישום מייחסים לנאשמים, כל אחד לפי חלקו, ביצוע עבירות של התפרעות, הפרעה לשוטר בנסיבות מחמירות ומעשי פזיזות ורשלנות

צביקה סגל | חרבות ברזל 23.1.2022 | 15:35

המהומות בנגב צילום: לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון) לבית משפט השלום בב"ש כתב אישום נגד שלושה נאשמים נוספים בגין התפרעויות והפרות סדר בעקבות הנטיעות בנגב. כתב אישום נוסף הוגש ביום שישי נגד נאשם, אשר הצית צמיגים על הכביש.  
 
על פי כתב האישום, הנאשמים בצוותא חדא עם אחרים, השתתפו בהתפרעות באזור נטיעות סמוך לפזורת אלאטרש, בין כביש 31 לבין היישוב נבטים, לא נענו לדרישות המשטרה לפנות את המקום וידו אבנים לעבר השוטרים.

אחד הנאשמים ניסה להימלט ונעצר ע"י כוחות המשטרה במקום. נאשם נוסף, הניח צמיגים על נתיב הנסיעה בכביש 25, כחצי קילומטר מהפנייה לירוחם, הבעיר את הצמיגים ונמלט מהמקום. בהמשך, הניח צמיג נוסף בשטח פתוח בסמוך לכביש.
 
כתבי אישום מייחסים לנאשמים, כל אחד לפי חלקו, ביצוע עבירות של התפרעות, הפרעה לשוטר בנסיבות מחמירות ומעשי פזיזות ורשלנות. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

בבקשות המעצר צוין, כי מסוכנותם של הנאשמים מתעצמת נוכח נסיבות ביצוען של המעשים, בשעה שכוחות המשטרה פרושים ברחבי הנגב, מתמודדים עם התפרעויות ועם הפרות סדר המוניות, חסימות כבישים ויידויי אבנים אשר מסכנים את ביטחונם ושלומם של הציבור בכלל ושל המשטרה בפרט.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום