במסגרת התביעה: אולמרט מבקש בדיקה פסיכיאטרית למשפחת נתניהו

במסגרת תביעת לשון שמנהלת משפ' נתניהו נגד רה"מ לשעבר אולמרט בעקבות ריאיון בו הדביק לבני המשפחה בעיות נפשיות, דורש אולמרט שבני משפחת נתניהו (למעט אבנר) יעברו בדיקה פסיכיאטרית וכן דורש מהם להציג מסמכים בנושא. "מעריכים כי בידי משפחת נתניהו ראיות לכך שהם אינם בריאים נפשית"

מאיר גלבוע | חדשות בארץ 23.1.2022 | 20:43

ניר חפץ לצד נתניהו צילום: Ariel Jerozolimski/Pool

במסגרת תביעת לשון הרע שהגישה משפחת נתניהו נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, הוא הגיש הבוקר (ראשון) לבית משפט השלום בתל אביב בקשה להעמיד את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, אשתו שרה ובנו יאיר לבדיקה פסיכיאטרית.

תחילתה של הפרשה בריאיון שנתן אולמרט ובמסגרתו ייחס לבני משפחת נתניהו בעיות נפשיות. בנוסף לבדיקה הפסיכיאטרית דורש אולמרט ממשפחת נתניהו להציג בפניו מסמכים "המצויים אצל גורם כזה או אחר".

סנגורו של אולמרט אמיר טיטונוביץ' אמר ל"הארץ" כי הם מעריכים כי בידי משפחת נתניהו ראיות לכך שהם אינם בריאים נפשית. מימוש הבקשה תלוי באישור בית המשפט, והסבירות שיושג אישור כזה נמוכה.

לפי הדיווח ב'הארץ' כחלק מהבקשה, נשלחו לבני משפחת נתניהו שאלונים אישיים בעניין בריאותם הנפשית. בין היתר התבקשו הזוג נתניהו ובנם יאיר לפרט את כל ההזדמנויות, החל משנת 1996 ועד עתה, שבהן פנו לטיפול נפשי או נטלו תרופות פסיכיאטריות.

שאלה נוספת שהופנתה לבן יאיר הייתה בנוגע לאשפוז לכאורה שעברה הגב' נתניהו בבית חולים באוסטריה. "האם אתה השתתפת בהסתרתו מן הציבור של דבר אישפוזה של אימך במוסד רפואי באוסטריה?". כמו כן, נשאל מדוע אימו הגיעה לטיפול באוסטריה במטוס פרטי ולא בטיסה סדירה.

התביעה שהגישה משפחת נתניהו נגד אולמרט, בסך 837 אלף שקל, הוגשה בעקבות ריאיון של אולמרט בחודש שעבר לגדי סוקניק בערוץ התקשורת דמוקרטTV, שם אמר: "מה שלא בר שיקום זה מחלת הנפש של ראש הממשלה ושל אשתו ושל בנו. זה לא בר שיקום". בריאיון נוסף הוצע לאולמרט לחזור בו מדבריו, אך הוא סירב.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום