סיבת השריפה בבני ברק: 18 נרות זיכרון של האישה

חקירת השריפה ברחוב סוקולוב בבני ברק: בעלת הבית השאירה 18 "נרות זיכרון" בדירה ללא השגחה, בקרבת ציוד משרדי. ציוד זה התלקח וגרם לבעירה בדירה

יוסי שטארק | חדשות בארץ 23.1.2022 | 22:51

אילוסטרציה צילום: pexels

מחקירת השריפה מוקדם יותר היום (ראשון) בבני ברק, עולה כי 18 "נרות זיכרון" שנשארו בדירה ללא השגחה, בקרבת ציוד משרדי, גרמו להתלקחות הציוד ולבעירה בדירה.

על פי כבאות והצלה, בהמשך לדליקה בדירת מגורים ברחוב סוקולוב בעיר, קצין החקירות של תחנה אזורית בני ברק, רשף חזי רחימי, ביצע חקירה לגילוי סיבת פרוץ הדליקה - ממנה עלה כי בעלת הבית הדליקה 18 "נרות זיכרון" בדירה. היא עזבה את הבית בעוד הנרות דולקים, כאמור ללא השגחה. הנרות הושארו בקרבת ציוד משרדי וציוד זה התלקח וגרם לבעירה בדירה.

מדור הסברה בכבאות והצלה לישראל ביקש להדגיש: 1) אין להשאיר נרות ללא השגחה. 2) אין להדליק את הנרות בסמוך לחלון פתוח. 3) אין להדליק את הנרות בקרבת חומרים דליקים ובכלל זה: מפת שולחן, וילנות, ארונות וכו'. 4) רצוי מאד להתקין גלאי עשן בדירת מגורים, על אחת כמה וכמה כאשר מדליקים נרות בדירה לעיתים תכופות.

ככזור, מוקדם יותר היום דווח כי שריפה פרצה בדירת מגורים ברחוב סוקולוב בבני ברק. ב"ה לא היו נפגעים בנפש, אך נגרם נזק למבנה ולרכוש. כמו כן, שני תוכונים שהיו בכלוב בתוך הדירה לא שרדו את השריפה.

הבעירה דלקה בקומה הראשונה של בניין מגורים בן שלוש קומת. כוחות החירום שהוזעקו לזירה בשעות הצהריים הצליחו להשתלט על השריפה.

שריפה בדירת מגורים ברחוב סוקולוב בבני ברק צילום: כבאות והצלה מחוז דן
 
שריפה בדירת מגורים ברחוב סוקולוב בבני ברק צילום: כבאות והצלה מחוז דן
 
שריפה בדירת מגורים ברחוב סוקולוב בבני ברק צילום: כבאות והצלה מחוז דן
 

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום