צפו: משפיען רשת "טס" במהירות 417 קמ"ש

משרד התחבורה הגרמני נזף במיליונר ומשפיען הרשת הצ'כי ראדים פאסר בגין סרטון שפרסם ברשת שבו התפאר בכך שטס בכבישי גרמניה במהירות של 417 קמ"ש

יענקי פרבר | חדשות בעולם 24.1.2022 | 07:56

הנסיעה המהירה צילום: צילום מסך

איל הנדל"ן הצ'כי ראדים פאסר, ננזף רשמית על ידי משרד התחבורה הגרמני, בגין סרטון שפרסם בערוץ היוטיוב הפופולרי שלו, שבו הוא נוהג ברכב מסוג 'בוגאטי שירון' במהירות של 417 קמ"ש בכבישי גרמניה.

הסרטון צולם ביולי האחרון, אך פורסם רק החודש, ויש לו צילום המציג את מהירות הרכב כשהוא דוהר לאורך הכביש המחבר בין ברלין להאנובר, וחולף ביעף על פני מכוניות. לקטע הכביש שבו עבר אין הגבלת מהירות קבועה, ולכן הוא לא עבר על שום חוק מבחינה טכנית, אך משרד התחבורה הגרמני זועם על התיעוד. בהצהרה נאמר כי המשרד "דוחה כל התנהגות בנהיגה שמובילה או יכולה להוביל לסכנה של משתמשי הדרך".

 

צילום: מתוך יוטיוב

"כל משתמשי הדרך חייבים לציית לכללי תקנות התעבורה בדרכים", הוסיפו, תוך ציטוט הסעיף הראשון של חוק התעבורה בגרמניה, הקובע כי "כל מי שמשתתף בתנועה חייב להתנהג בצורה כזו שאף אדם אחר לא ייפגע, או יהיה בסכנת מוות". המשפיען והנהג פרסמו לאחר הנסיעה כי "אנו מודים לאלולים על הבטיחות והנסיבות הטובות, שכן הצלחנו להגיע למהירות של 417 קמ"ש" כתב פאסר בכיתוב על הסרטון.

הונו של ראדים פאסר מוערך בכ-308 מיליון דולר והוא נחשב לאיש העשיר ה-33 של צ'כיה, לפי מגזין 'פורבס'.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום