"ספר תורה שרוי בצער": האברך המופלא מכר את דירתו ונותר ללא פרוטה בכיסו

סיפור מחריד נחשף על ידי גדולי התורה אודות אברך תלמיד חכמים מופלא שנקלע לחובות איומים. בצר לו הוא מכר את דירתו וכעת הוא נותר ללא פרוטה בכיסו. מצבו העגום הביא אותו לסכנת קריסה חלילה אם לא נושיט לו ממש כעת יד לעזרה

כל רגע בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 2.2.2022 | 07:22

הרב דינר שליט"א צילום: מתוך הסרטון

הוא אברך תלמיד חכם משכמו ומעלה, כזה שהניח את כל תענוגות העולם הזה בצידי הדרכים ומשקיע את כל כוחותיו אך ורק בעסק התורה בטהרתה. מידי בוקר הוא משכים קום ומסתגר בשערי בית המדרש שם הוא גומע דף אחרי דף, סעיף אחרי סעיף עד שעות הלילה הקטנות אז הוא שב לביתו למנוחת הלילה.

לחצו כאן לסיוע לאברך ומשפחתו>>

מנוחה אמרנו? אז מסתבר שאותו תלמיד חכם שרוי בצער עצום, אין לו מנוחה לא ביום ולא בלילה, ככה, בשיא כוחותיו הוא נקלע למצב כלכלי קשה מנשוא, דבר שהכניס אותו למעגל איום ונורא של חובות איומים מהם הוא מתקשה לצאת.

הימים רדפו בזה אחר זה, מצבו הגופני ירד פלאים בעקבות מצבו העגום, ובצר לו הוא החליט למכור את דירתו בכדי לכסות את חובותיו האיומים. הוא ניסה לשרוד כך עוד תקופה אך הנושים לא מרפים ממנו, במקום לשבת וללמוד הוא שרוי בצער איום ונורא, דבר שכבר גובל ממש בפיקוח נפש.

זה אולי נשמע מעט תלוש, אך ממש לא, מדובר בתלמיד חכם עצום, כזה שרבים נהנים מתורתו העמוקה, אך כעת לרש אין כל, בכל רגע הוא יכול חלילה להתמוטט מעוצמותיה של הלחץ הנפשי הנוראי בו הוא שרוי. נורא ואיום.

גדולי התורה מרן הגאון רבי שמעון גלאי ומרן הגאון רבי יהודה אריה דינר מעידים בסרטון חריג כי מדובר בספר תורה חי אשר שרוי בצער. הם גדולי התורה שמכירים אותו אישית יודעים עד כמה חמור מצבו, יודעים עד כמה מסוכן הדבר אם לא נושיט יד לעזרה ועד כמה הוא שרוי בסכנה עד כדי שחלילה לא נגיע למצב שנצטרך לומר ידינו לא שפכו את הדם הזה.

כעת זה הרגע שלנו, הרגע בו אנו אמורים להיכנס לראשו של אותו גאון מופלא ששרוי בצער נורא, אותו תלמיד חכם שמכר את דירתו ונותר ללא פרוטה בכיסו, אותו אברך שאין לו כבר מה למכור בכדי לכסות את חובותיו. כעת זה הרגע שאנו מחוייבים לעשות מעשה ולהציל אותו מקריסה גופנית חלילה וחס. עשו זאת כעת והצילו את אותו תלמיד חכם שנמצא בסכנה נוראית חלילה.

לחצו כאן לסיוע לאברך ומשפחתו>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום