בחסידות חילקו גארטל ששזור מבגדי שלושה אדמו"רים

בחצר סערט ויז'ניץ חילקו גארטל ששזור מבגדי שלושה אדמו"רים לתומכים והתורמים למען המוסדות. 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא של הגראטל הקדוש שדירבן את החסידים לפתוח את הארנק

משה ויסברג | חרדים 2.2.2022 | 20:57

הגראטל הקדוש מסערט ויז'ניץ צילום: יהושע פרוכטר

בחצר חסידות סערט ויז'ניץ ערכו בשבוע שעבר התכנסות גדולה לטובת המוסדות. ההתכנסות, תחת השם 'הם חיינו', נערכה במרכז האירועים אווניו בקריית שדה התעופה בלוד.

כדי לעורר את החסידים להתגייס לטובת המוסדות הוחלט על חלוקת גארטל השזור מחלקי בגדי הקודש של אדמו"רי החסידות.

הזכאים לקבל את הגארטל היו העומדים לימין המוסדות בדרגות כלשהן. הגארטל השזור מחוטי הבגדים של האדמו"רים בעל ה'מקור ברוך', בעל ה'חכמת אליעזר' והאדמו"ר מסערט ויז'ניץ הנוכחי - הפך לשיחת היום בחסידות, וחסידים רבים שלא היו שותפים מיהרו לתרום ולקבל מידיו של הרבי את הגארטל שהוכנס בתוך נרתיק מיוחד.

הזכאים לקבלה הם העומדים לימין המוסדות בדרגות 'נאמנים' מי שתורם 1,500 שקל ומעלה שהוא בדרגת 'נאמנים', ויש גם דרגת שותפים בסך 786 שקל ומעלה ודרגת 'תומכים' בסך 516 שקל ומעלה להתחייבות לשנתיים.

בקמפיין שקדם למעמד הגדול כתבו בחסידות כך: "ישנם רגעים כאלה, מטלטלים וזכורים היטב. ראש השנה, מלכויות זיכרונות ושופרות. היום הקדוש, 'כל נדרי', נעילה. הושענא רבה. הדלקת נר חנוכה, ליל הסדר - - - מצווה טאנץ של הילדים, הרגע שבו מעבירים את השושלת הלאה. נפרדים מילד שבונה בית נאמן, מייחלים שימשיך את הדרך... בכל הרגעים הללו, הגארטיל נוכח, ניצב. כמו חבל שנותן קשר, חוט דק שהוא גם חבל הצלה".

הרבי מסערט ויז'ניץ מחלק את הגארטל. צילום: יהושע פרוכטר

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום