החתן שנפל נלחם על חייו: "הצעקות של ההורים לא יוצאות לי מהראש"

החתן איתי בן אהובה שנפל אמש משולחן עליו הורם בשיא שמחת חתונתו נלחם על חייו בבית החולים שיבא בתל השומר. אמרגן התזמורת בחתונה מספר בוידאו: "הצעקות של הכלה וההורים לא יוצאות לי מהראש, מקבל על עצמי כל פעם שמרימים חתן על שולחן להפסיק את התזמורת"

משה ויסברג | חדשות בארץ 14.2.2022 | 12:13

הריקודים בחתונה אמש במודיעין צילום: צילומסך

האסון הקשה אמש (ראשון) באולמי האחוזה במודיעין שם נישא החתן איתי בן אהובה בשעה טובה ומוצלחת, הסתיימה בטרגדיה קשה לאחר שהחתן נפל מהשולחן עליו הורם באמצע החתונה ופונה במצב אנוש לבית החולים עם פגיעה מוחית קשה. 

האמרגן ואיש הסאונד פיני רוטשטיין שהיה בחתונה במהלכה החתן נפל מגובה סיפר בתיעוד וידאו את אשר אירע: "היום במהלך חתונה הרימו את החתן על שולחן והוא נפל מגובה 3 מטר וכרגע הוא מורדם ומונשם, מצאתי את עצמי במקום להיות בקטע של התזמורת להיות בכובע השני שלי, הצעקות של ההורים לא יוצאות לי מהראש".

רוטשטיין מצהיר: "אנחנו מקבלים על עצמנו כל חברי התזמורת ואני מקווה שגם שאר חברי התזמורות אני מבקש שיצטרפו, שצריכים לקבל על עצמם להפסיק את המוזיקה כשמרימים כך את החתן בצורה מסוכנת, אסור שחתונה כזו תסתיים באופן כה טראגי, זה פשוט מזעזע, אין שום סיבה שנסיים ככה, די לדבר הזה, זה לא יוצא ממני". 

 

החתן איתי בן אהובה לרפואה שלמה תלמיד בישיבת 'הליכות שלמה' בתל אביב שבראשות הגאון רבי מרדכי אויערבך שע"י ביהמ"ד אביר יעקב, איתי תלמיד קרוב לרב שבא במיוחד לשמח אותו ביומו הגדול ורקד עמו זמן רב. 

כזכור, אמש הוא נפצע באורח אנוש לאחר שנפל מגובה, כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר. 

האירוע התרחש כאמור בשעה 23:20, בלילה כלאחר שחבריו של החתן הניפו אותו באוויר על שולחן. פראמדיק מד"א סיפר: "כשנכנסנו לאולם, ראינו גבר כבן 34 שוכב מעורפל הכרה, עם חבלת ראש, אנשים במקום סיפרו שהוא נפל מגובה של כ- 3 מטר, הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

‏ד"ר ציון זיבלי, מנהל מחלקת נוירוכירורגיה ב'שיבא' דיווח הבוקר על מצבו של החתן ואמר: "הוא מורדם ומונשם ומטופל במחלקה לטיפול נמרץ. והצוות נלחם על חייו בשעות אלו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום