החתן שנפל נכנס לניתוח ראש: "הכלה גיבורה באופן בלתי נתפס"

אסון החתונה במודיעין: הרב יהודה מייזליק, מנהל מדרשת תל אביב של 'נפש יהודי' ומי שליווה את החתן במשך עשור, מספר בראיון ליוסי שטארק על התמודדות הכלה והורי החתן. מספר על השנים שלפני החתונה ואיך הכלה התכוננה לחתונה במשך שנים • איתי בן אהובה לרפו"ש

יוסי שטארק | חדשות בארץ 15.2.2022 | 17:59

אילוסטרציה צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

אסון החתונה במודיעין: הרב יהודה מייזליק, מנהל מדרשת תל אביב של 'נפש יהודי', מספר היום (שלישי) בראיון ל'בחדרי חרדים' על התמודדות המשפחות לנוכח מצבו החמור של החתן שנפל השבוע בחתונתו במהלך הריקודים באולמי האחוזה במודיעין. 

הרב מייזליק, שליווה את החתן בקהילה של הגאון רבי מרדכי אויערבך בתל אביב, מעדכן כי החתן איתי בן אהובה לרפו"ש, שעדיין מורדם ומונשם בבית החולים 'שיבא', נכנס בשעות האחרונות לניתוח קל בראש, שיכול לשפוך אור על המשך ומהות הטיפול.

הוא מספר כי הוא נמצא בקשר רציף עם המשפחות, מאז התרחשות האסון ביום ראשון האחרון. "הכלה גיבורה באופן בלתי נתפס", הוא אומר, "היא מאוד חזקה ולא נשברת. היא מגיעה כל הזמן לביקורים אצל החתן בבית החולים".

הוא מספר גם כי הכלה, תלמידת 'בית יעקב', כבר מתכננת שנים את החתונה שלה. "עוד לפני שהיא התארסה היא ידעה בדיוק איפה היא תתחתן, מי התזמורת, מי הזמר ואפילו מי הצלם. ברגע שהתארסו היא הציגה לחתן את כל התוכניות שלה, והוא מיד הסכים. אבל", מסיים הרב מייזליק, "רואים איך 'רבות מחשבות בלב איש ועצת ה' היא תקום' - באבחת החלטה של הקב"ה, כל התוכניות השתבשו".

בתוך כך, שורה של זמרים ובעלי מנגנים פתחו ביוזמה, לפיה - יפסיקו את המוזיקה בחתונות בהן החברים של החתן מרימים אותו לגובה. בין הזמרים נמנה אלי הרצליך, שאף ניגן בחתונה. הרצליך סיפר גם על רגעי האסון בחתונה. "ראיתי את הנפילה אבל מיד עצמתי את העיניי", אמר הרצליך בראיון ל'חדשות 12', "לא רציתי לראות את החבטה החזקה. הוא נפל על הראש מגובה של שלושה מטרים ונפגע מברזל של המחיצה. עוד טיפה המשכנו את המוזיקה כדי לא לעורר בהלה בצד של הנשים, אבל אחרי זה הפסקנו".

כמו כן, הערב בשעה 20:00 תתקיים כנס חיזוק לנשים בבית הכנסת 'היכל נפתלי' בנאות הפסגה במודיעין עילית, לרפואת החתן איתי בן אהובה.
כזכור, אתמול תיאר מנדי שיף, צלם החתונה, בשיחה ל'בחדרי חרדים' את רגעי האסון באולמי האחוזה במודיעין, כאשר החתן צנח לרצפת האולם מגובה של כשלושה מטרים. מנדי סיפר כי בסביבות השעה 23:00 בלילה, במהלך הריקוד השני, החתן עלה על שולחן וכנהוג בחתונות רבות, חבריו הרימו אותו לגובה של מספר מטרים.

הצלם תיאר ל'בחדרי חרדים' כי כעבור רגעים ספורים, החתן ניסה להתיישב על השולחן ואז נפל על הראש וספג חבטה חזקה. הוא תיאר את הרגע בו הבינו כי התרחש אסון, ושלא מדובר במעידה שגרתית. "כשראו שהחתן לא מגיב ושפניו נוטפות דם - הבינו שהוא איבד הכרה ושהמצב חמור מאוד. הזעיקו מיד את כוחות ההצלה".

"כזאת נפילה לא ראיתי בחיים. שה' ישמור, שזה יהיה פעם אחרונה שאני רואה כזה דבר", תיאר שיף והוסיף כי לא הייתה כאן רשלנות של חברים אלא החתן ככל הנראה איבד שיווי משקל. "בהתחלה, הכלה בכלל לא הבינה מה קרה. אביה ישר רץ אליה. הוא ניסה להרגיע אותה ולהגיד שהכול בסדר ושלא קרה משהו דרמטי. אבל... בסוף הכול מובן". הוא ציין גם כי "החתונה לא המשיכה לרגע. הכול התפרק. נהפך לאבל מחולנו". לסיום אמר כי "צריך נס גלוי שהחתן יחזור לעצמו". הוא ביקש שיתפללו לחתן איתי בן אהובה, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום