הח"כית תובעת את העיתונאי: "היא הפכה ליאיריסטית"

חברת הכנסת גלית דיסטל-אטביראן הודיעה כי מתכוונת להגיש תביעה נגד העיתונאי חיים לוינסון בעקבות ציוץ שזייף. העיתונאי הגיב ותקף: "אני לא מתקשר עם עורכי דין. לא מאמין באיומים"

מאיר שלם | תקשורת 1.5.2022 | 22:36

חיים לוינסון | צילום: Moshe Shai/FLASH90

חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן מ'הליכוד' הודיעה שהיא מתכוונת לתבוע את עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון, לאחר שפרסם ציוץ בשמה.

לוינסון פרסם בטוויטר שלו ציוץ מזוייף של ח"כ דיסטל, בה נכתב בשמה: "נזכור את כולם. את כל מי שנרדפו באכזריות שאין שנייה לה והובלו כצאן לטבח רק משום היותם יהודים, או ראש ורעיית ראש הממשלה".

דיסטל הודיעה בתגובה היום (ראשון) בטוויטר כי פנתה לעורך דין על מנת להגיש נגדו תלונה. "לקח לי זמן להגיע אל הציוץ שחיים לוינזון זייף בשמי. בזמן הזה הציוץ המזוייף הספיק לרוץ בקבוצות וואטסאפ ולקבל חיים משל עצמו בצד השמאלי של הפיד".

"הדבר הזה הוביל לכמות בלתי נתפסת של קללות, גידופים ודיבה. אפרופו דיבה: התביעה בדרך, לוינזון קיבל היום מכתב מעורך הדין שלי. ולא רק הוא", כתבה.

לוינסון הגיב בטוויטר על המכתב והאיום בתביעה: "משהו קרה לגלית דיסטל: היא הייתה פעם בנאדם שאני מעריך ומוקיר, והיא הפכה ליאיריסטית. לטענתה היא נפגעה מציוץ שכתבתי".

"במקום להתקשר ולדבר היא לקחה עורך דין. אני לא מתקשר עם עורכי דין. לא מאמין באיומים. מי שרוצה המזכירות פתוחה וליעד ורצהיזר תייצגני בהליך. זו תשובתי למכתבה המופרך", כתב.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום