"איך שגלגל מסתובב": הצהלות באולפן אחרי פירוק הממשלה

שני המגישים הניצים ינון מגל ובן כספית פתחו את הבוקר שאחרי פירוק הממשלה כשינון צהל משמחה: "שלחתי לך אמבולנס להוד השרון, הוא הגיע?" | בן כספית סירב להתאבל: "אירועים כאלה עושים לי טוב, אני שש אלי קרב"

חזקי ניימן | תקשורת 21.6.2022 | 13:57

ינון מגל/בן כספית | צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

בן כספית וינון מגל המגישים בכל בוקר תכנית ב-103FM הגיעו הבוקר (שלישי) לאולפן, וינון לא ידע את נפשו מרוב שמחה לאחר פירוק הממשלה, כשניגן שיר שנקרא 'איך שגלגל מסתובב לו'. בתגובה ראשונה הוא אמר כי, "בדיוק שנה אחרי אותו יום מר ונמהר שעלה בידי, שלחתי לך אמבולנס להוד השרון, הוא הגיע?", המשיך ברצינות ואמר, "זה קרה לטובה, ראינו כמה נזק הם יכולים לעשות ולכן אני מבסוט הכול לטובה בסופו של דבר".

בן הגיב ואמר, "הבן אדם משדר איתי שנים ולא מכיר אותי, אירועים כאלה עושים לי טוב, אני שש אלי קרב, יוצא למלחמה מטאפורית, סוג של תחושת הקלה, אם כי זה לא נגמר. אני אהיה בטוח שזה נגמר רק כשזה ייגמר, הזכיר עמית סגל את אירוע מופז שהלך לממשלת אחדות עם נתניהו ונשאר בסופו של דבר עם שני מנדטים, יכול להיות שמופז זה האורבך של ימנו".

בסופו של דבר ינון פנה אל נתניהו ואמר, "אדוני ראש הממשלה עשינו מאמץ גדול, אני מבקש מאוד שהפעם באנו לשנות, באנו לשלוט, שתהיה ריבונות. כמו שאנחנו רוצים ריבונות בערים המעורבות, אנחנו מדינה יהודית, מדינה אמונית, אנחנו רוצים את תפיסת העולם שלנו, הציונות הלאומית, להנחיל אותה ולהעביר אותה הלאה ולשלוט כמו שצריך - באנו לשלוט, תודה".

בן ביקש להזכיר, "ארבע פעמים חגגתם, 'זהו ניצחון אדיר', אבל בסוף זה תמיד נגמר באותה צורה, לא הצלחתם להרכיב 61. עכשיו פתאום ימינה שאתה מגדף, שאתה מקצף, פתאום הם כשירים לשבת איתכם, שלא לדבר על סער שטענתם שהוא הפיל את נתניהו. הקרב פה יהיה על מדינת ישראל הדמוקרטית, אור לגויים, מול בן גביר וסמוטריץ' ונתניהו והביביזם, מי שרוצה שבן גביר יהיה השר לבט"פ שיצביע להם". ינון: "אנחנו מעדיפים את בן גביר מאשר איימן עודה וטיבי, אתם רוצים לשבת עם תומכי מחבלים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום