חיים ומוות ביד המקלדת/ אריאל אלחרר

בטור מיוחד ל'כל רגע' מגולל אריאל אלחרר מי שמלווה את פרשיית היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן ממודיעין עילית את בקשתה ותחינתה של אמו שלא להפיץ שמועות מרושעות בנוגע להיעלמות בנה עד לחשיפת הפרטים המלאים שנמצאים בצו איסור פרסום. "כל הודעה כזו פוגעת בנו כמו חץ בלב, היא מרסקת אותנו"

תקשורת 1.7.2022 | 11:43

כותב השורות, אריאל אלחרר | צילום: באדיבות המצלם

כאחד שחשף ומלווה באופן אישי את הפרשה המטרידה על היעדרותו של הנער מוישי קליינרמן ממודיעין עילית נתקלתי באינספור הודעות וסיפורי בדיות סביב היעלמותו של מוישי.

הבוקר התקשרה אליי גיטי קליינרמן אמו של מוישי ובכתה לי בדמעות שליש שאתמול הבת הגדולה שלה נסעה באוטובוס ופגשה חברה שאמרה לה כמשיחה לפי תומה על כך ששמעה שאח שלה מוישי נרצח, הבת חזרה הביתה ופרצה בבכי.

האמא שגם ככה מתמודדת בקושי נוראי כבר 97 יום מאז נעדר בנה מוישי לא ידעה איך להגיב לבתה, שיש מלא פייק ניוז ושמועות שמסתובבות ברשת וצריך להמשיך להתפלל ולהיות חזקים עד שתצא הודעה רשמית בעניין.

גיטי קליינרמן ביקשה ממני לפרסם את הדברים האלו בכל מקום: "עם ישראל היקר והאהוב, אני רוצה קודם כל להודות לכל אחד ואחד שהתפלל עבור בני מוישי, לכל אחד שמחזק ותומך בנו בימים הטרופים האלו.

אני מבקשת מכם בכל לשון של בקשה, היזהרו לפני שאתם כותבים ומפיצים דברים שאין להם שחר ואין להם בסיס, כל הודעה כזו פוגעת בנו כמו חץ בלב, היא מרסקת אותנו, יש לי חוץ ממוישי עוד 7 ילדים שהולכים יום יום לבתי הספר וצריכים להתמודד עם אותם השמועות, תמתינו שנייה לפני שאתם שולחים הודעה מסוג הזה ותחשבו כאילו מוישי הוא אחיכם הקטן כי מוישי קליינרמן הוא כבר לא רק בני הוא בנם של כל עם ישראל".

תמשיכו להתפלל עבור אברהם משה בן גיטל.

בשורות טובות ושבת ושלום

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום