המגיש המסית הושעה - נתניהו בירך "מקווה שלצמיתות"

לאחר הסערה שהתחוללה בעקבות דבריו של המגיש נתן זהבי שאיחל לשריפת אולפן ערוץ 14, מנהלי רדיו 103FM השעו אותו משידוריו בתחנה עד להודעה חדשה | ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיב לדברים ובירך על השעייתו מרדיו 103FM. "מה זו השנאה? טוב שהשעו את זהבי, מקווה שלצמיתות"

חזקי ניימן | תקשורת 4.7.2022 | 20:28

נתן זהבי | צילום: Miriam Alster/FLASH90

איש התקשורת והמגיש נתן זהבי הושעה מעבודתו ברדיו 103FM לאחר שפרסם פוסט בפייסבוק שבו הוא מייחל לשריפת אולפן ערוץ 14 על יושביו. יו"ר הליכוד בנימין נתניהו יצא חוצץ כנגד האמירה של נתן זהבי ופרסם סרטון בו תקף: "מה זו השנאה הזאת? לאחל שעיתונאים יישרפו? טוב שהמגיש הושעה, מקווה שלצמיתות.

 

ממערכת הרדיו נמסר כי "‏התבטאותו של נתן זהבי בשידור היא אמירה חמורה, שאין לה מקום בשידורי רדיו 103fm, ושמהווה חצייה בוטה של גבולות חופש הביטוי. לאחר בירור הנושא עם המגיש, החליטה הנהלת הרדיו להשעות את המגיש משידור עד להודעה חדשה".

המגיש הותיק כתב אתמול בפוסט בפייסבוק: "אתמול ראיתי חצי שעה ערוץ 14, הלוואי ויישרף האולפן על יושביו". בנוסף, הוא גם חזר על הדברים בתוכניתו בתחנת הרדיו.

בעקבות כך, החליטו מנכ"ל ערוץ 14 והקב"ט לתגבר את השמירה על המתחם, להוסיף מערכת בינה מלאכותית למערך האבטחה הדיגיטלי ולהחמיר את נהלי הכניסה למתחם ונציג מערוץ הגיש תלונה.

מנכ"ל ערוץ 14 איתי וולמן תקף: "עצוב מאוד שבמדינת ישראל ב2022 נשמעים קולות הקוראים לשרוף אנשים. אני מצפה מכל כלי התקשורת לגנות את הדברים".

‏ארגון העיתונאים בישראל התייחס לדבריו של זהבי ואמר כי הארגון "דוחה בשאת נפש את דבריו של נתן זהבי, מגיש ‎רדיו ללא הפסקה שאמר בשידור שהוא מייחל לשריפת אולפן מערכת '‎חדשות 14' על יושביו. מדובר בהסתה חמורה, וכשמדובר באיש תקשורת בעצמו, הדברים חמורים אף יותר".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום