העיתונאי: "כל ישראלי אמור לחוש בושה ומבוכה"

"התמונה שמצטיירת על האופן שבו התנהלו נתניהו ורעייתו במשך שנות שלטונם, החמדנות החשדנות הקמצנות האובססיה - מבחילים, מביכים". כך אומר כתב המשפט גיא פלג | לדבריו, בני הזוג נתניהו ניצלו את ג'יימס פאקר "האיש האומלל והמסכן הזה"

קובי עוזיאלי | תקשורת 7.7.2022 | 07:33

גיא פלג | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כתב המשפט של 'חדשות 12', גיא פלג בחר לפתוח את תוכניתו ברדיו 103FM בדברים סביב נושא שבכותרות, והפעם ביקש להתייחס לעדותה של הדס קליין העוזרת של איש העסקים ארנון מילצ'ן בתיק 1000 שבו מואשם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. 

"נדמה לי שכל ישראלי אמור לחוש בושה, עלבון, מבוכה, נוכח מה שמתברר בבית המשפט המחוזי בירושלים", אמר גיא בפתח דבריו. "בין אם אתה איש ימין או איש שמאל, בין אם אתה תומך ליכוד או מרצ, מפלגת עבודה או לפיד, בנט. בין אם אתה אוהב את נתניהו, מעריך את נתניהו ורוצה בהמשך שלטונו, בחזרתו של נתניהו לשלטון, או בין אם אתה מתעב את האיש הזה".

עוד הוסיף, והדגיש כי "התמונה שמצטיירת על האופן שבו התנהלו נתניהו ורעייתו במשך שנות שלטונם, החמדנות החשדנות הקמצנות האובססיה - מבחילים, מביכים. יותר מכל, מה שתפס אותי יותר מהכל היו דברים לא מפורשים שאמרה הדס קליין, אמרה ואומרת בבית המשפט, משום שחזרה על כך פעמיים שהיא לא תוכל לדבר בחופשיות על הקשר שלה עם המיליארדר ג'יימס פאקר, משום שהיא חוששת שיש כאן סודיות רפואית והיא תשקול לדבר בפתיחות בעניינו או בדלתיים סגורות או שיצא צו איסור פרסום".

"פאקר אדם אומלל שטופל בישראל, אילצו אותו לקנות וילה בקיסריה"

בהמשך, טען פלג: "מאחורי הדברים מסתתרת העובדה שפאקר הוא אדם חולה, הוא טופל בישראל, לא אכנס לסודיות רפואית, אחד הנתונים בתיק הזה, הוא הנתון שנתניהו אז ראש הממשלה, ביקש לדבר עם פסיכיאטרית שטיפלה בפאקר. הוא אדם אומלל שטופל בישראל ולא רק, שממש אילצו אותו לקנות וילה בקיסריה, שכמעט לא התגורר בה, כל זאת כדי שהוילה הזאת תהיה המחסן של השכנים בני משפחת נתניהו".

עוד הוסיף פלג והעביר ביקורת: "איך ניצלו את האיש האומלל והמסכן הזה, איך הבהירו לו החבר שלו כאילו מילצ'ן, שאם הוא רוצה להיפגש עם מושא ההערצה שלו נתניהו, הוא צריך להגיע לשם לא בידיים ריקות, ואם יגיע בידיים ריקות זו הפעם האחרונה בה יפגוש את ראש הממשלה ורעייתו. האומלל הזה נוצל, נתן מתנות".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום