נתניהו יורשע? צמד המגישים התערבו כספית

צמד המגישים בן כספית וינון מגל התערבו על הרשעתו או זיכויו של נתניהו בתיק 1000 • האם ינון יקבל 10,000 שקל או בן יקבל 1,000 שקל? | המו"מ בין השניים לא היה קל ומי היסס וחשש להמר

קובי עוזיאלי | תקשורת 22.7.2022 | 07:22

בן כספית וינון מגל | צילום: רדיו 103FM

צמד המגישים ברדיו 103FM ינון מגל ובן כספית התערבו במהלך תוכניתם היומית על תיק 1000 במשפט נתניהו. אם נתניהו יזוכה, כספית ישלם 10,000 שקל למגל. אם הוא יורשע, ינון מגל ישלם 1,000 שקל לכספית. "אני מאמין במערכת המשפט, אגב היא טועה הרבה פעמים, אבל אין לנו מערכת אחרת. אני אקבל כל פסק דין שייצא בתיקי נתניהו ובערעור על תיקי נתניהו", אמר בן כספית ושאל את ינון, "אתה תקבל כל פסק דין שייפסק בביהמ"ש בתיקי נתניהו?", ינון השיב: "בוודאי".

תחילה, אמר כספית כי יש לו מחשבות שניות לגבי ההתערבות, מכיוון שהיחס הקודם היה אחד למאה, ולפי זה, אם נתניהו היה מזוכה - בן היה צריך לתת 100 אלף שקל לינון מגל.

ינון: "אמרת שאני פחדן ובסוף אני רואה מי פחדן".

בן: "מה שמרתיע אותי זה היחס, באחד לאחד אני מתערב איתך בקלי קלות".

ינון: "זה מה שאמרת".

בן: "אולי קצת התרברבתי. כשאולמרט זוכה כמעט מכל סעיפי האישום כולם היו בשוק, כולל עבדך הנאמן".

בן: "היחס של אחד למאה הוא חסר אחריות כי תמיד יש סוג של אחוז שהבן אדם לא יורשע, להפסיד על זה 100 אלף דולר, אני לא במצב. אני מוכן להתערב איתך אחד על אחד, במקרה הכי גרוע אחד לעשר".

ינון: "אחד לעשר, מתערב. אז כמה, 1,000 ו-10,000?".

בן: "סבבה, לקחתי סיכון משמעותי אבל אני אוהב סיכונים. הפסדתי בחיי סכומים יותר גדולים מ-10,000 שקל, אבל סכומים שאני יכול לעמוד בהם".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום