מול חבריו באולפן: עמית סגל במתקפה נגד היועמש"ית

זה לא פופולרי בברנז'ה לתקוף פקידים ואנשי אכיפת חוק בפרט, אולם עמית סגל אזר אומץ והעז בפני חבריו לאולפן שישי ב'ערוץ 12' להשמיע ביקורת חריפה ויש שיאמרו גם מוצדקת, נגד היועמ"שית לממשלה גלי בהרב מיארה 

קובי עוזיאלי | תקשורת 14.8.2022 | 08:19

עמית סגל | צילום: מתוך שידורי חדשות 12

הפרשן הפוליטי עמית סגל יוצא למתקפה חריפה ופומבית נגד היועמ"ש לממשלה גלי בהרב מיארה: "אני מקווה שהם יעמדו ב-2 דקות של ביקורת אבל צריך להגיד את האמת והעובדות: היא מתגלה עד עכשיו כיועצת משפטית מה זה נוחה לממשלה, שנים לא ראינו כזאת זרימה של יועצת משפטית. פעם היו קורים לזה "היועץ המשפחתי לממשלה". כך אמר סגל בפאנל 'אולפן שישי' ב'ערוץ 12'.

עוד אמר סגל: "היא מאשרת למנות רמטכ"ל חצי שנה מראש בנימוק שאם לא זו חלילה תהיה מלחמה, ואז מאשרת לא למנות מפקד גל"צ למרות שהוא כן נבחר ע"י ועדה מקצועית ומחליטה להשאיר את המינוי הפוליטי של בני גנץ. זה לא נגמר בזה, היא מאשרת לצאת למבצע צבאי בלי לכנס את הקבינט".

לדבריו, "שיא השיאים של היועמ"שית - כדי למנות את הרמטכ"ל מאשרת בהרב מיארה בזמן ממשלת מעבר למנות את מני מזוז ליו"ר הוועדה לאישור מינויים. מינוי של 8 שנים. למה קפץ לי השם של מני מזוז? מה גיליתי בארכיון? שמני מזוז עצמו כשופט בג"צ בממשלת מעבר אסר למנות מ"מ פרקליט מדינה בגלל הזעזוע שממשלת מעבר לא יכולה לקדם דבר כזה".

בתוך כך, תקף אמש, סגל את ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט ואת השרים איילת שקד ויועז הנדל, שאמורים לאשר הבוקר (ראשון) בישיבת הממשלה את מינויו הקבוע למשך 8 שנים של מני מזוז לתפקיד יו"ר הוועדה למינוי בכירים וזאת למרות עברו הידוע מול הימין ולמרות שמדובר במינוי כזה בתקופת בחירות. 

סגל כתב הלילה: "שרי ימינה, ביניהם מתמודדי רוח ציונית וראש ממשלה חלופי אחד, עומדים לאפשר מחר את מינויו של מני מזוז לראש הוועדה המיותרת למינויים, ולתקופה של שמונה שנים. היו ימים שבהם הסבירו על שלטי חוצות שרק הם יילחמו באקטיביזם המשפטי. כעת פניהם לעסקים או להטפות על אחדות. לא להפריע להם".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום