העיתונאית ביקרה את שידור הסליחות בכותל וספגה

כתבת 'הארץ' לא ראתה בעין יפה את שידור הסליחות מהכותל המערבי ב'ערוץ 12', כתבה על כך בחשבון הטוויטר שלה וזה לא עבר בשקט. עשרות תגובות תקפו את הכתבת שזה מה שמפריע לה בערב כזה

קובי עוזיאלי | תקשורת 3.10.2022 | 23:49

שידור מהכותל המערבי | צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

'ערוץ 12' משדר הלילה (שני) את מעמד הסליחות האחרון לשנה זו לפני יום הכיפורים מרחבת הכותל המערבי, אולם יש מי שלא רואים זאת בעין יפה כמו כתבת 'הארץ' נועה לנדאו שצייצה בטוויטר: "חברת 'החדשות' של ערוץ 12 החליטה לממש את הזיכיון של ערוץ 14 לשידורי מורשת".

כתב 'גלובס' אבישי גרינצייג הגיב וכתב לה: "צודקת לגמרי. אירועי סליחות בהשתתפות מאות אלפי אנשים במצטבר הם לא אירוע חדשותי שמותר לעסוק בו בלילה שלפני יום כיפור".

"זאת בניגוד לטור על כך שאלוקים צריך לבקש מאיתנו סליחה לפני יום כיפור שהוא אייטם חדשותי חשוב ביותר באתר החדשות של "הארץ" ולכן הוא מופיע בכותרות ההום פייג' שלכם", כך גרינצייג.

כתב חדשות החוץ של 'בחדרי חרדים', יענקי פרבר הגיב ללנדאו וכתב: "הארץ אוהב כותרות על הפלסטינים וערוץ 12 אוהב כותרות ערב יום כיפור על סליחות, כל אחד וקהל היעד שלו, יש מספיק מקום לכולם".

כתב ערוץ 'כנסת' נדב אלימלך הגיב: "בהחלט כל הכבוד להם - שהם מעבירים אירוע מרכזי וחשוב לרבים לכל רחבי הארץ".

איש חב"ד אברהם קלנסקי הגיב וכתב לה: "סטלין ועוד צוררים ניסו ולא הצליחו... יהודים תמיד האמינו ובטחו ב ה' אחד".

"לבכות, פשוט לבכות מהציוץ שלך על מה שקרה לכם", כתב עוקב בשם שלומי כהן.

משתמש בשם דניאל צור הגיב וכתב ללנדאו: "חברת החדשות מסקרות גם אירועי תרבות וספורט אז מה הבעיה באירוע גדול של תרבות דתית?".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום