הערוץ טוען: סורבנו כניסה להצהרת ראש הממשלה

בעקבות טענת ערוץ 14 כי הכתב הפוליטי סורב כניסה להצהרת לפיד הערב, לשכת ראש הממשלה פרסמה הבהרה וכתב גל"צ שהיה עד למתרחש חיזק את הגרסה

קובי עוזיאלי | תקשורת 12.10.2022 | 22:54

יאיר לפיד בהצהרה | צילום: לע"מ

'ערוץ 14' טוען כי הכתב הפוליטי מוטי קסטל והצלם שנלווה לא הורשו הערב להיכנס למסיבת העיתונאים שקיים ראש הממשלה יאיר לפיד במשרד ראש הממשלה בנושא הסכם הגז הימי עם לבנון.

מדוברות משרד ראש הממשלה התייחסו לטענה ומסרו את גרסתם: "צלם שהגיע לסקר את מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה, שר הביטחון ושרת האנרגיה, נבדק ע"פ הנהלים. במהלך הבדיקה, התרעם על אופן ומשך הבדיקה, הרים את קולו על אחת הבודקות ועל אחראית המשמרת, והחליט מיוזמתו לעזוב את המקום ולא לסיים את תהליך הבידוק".

לדברי הלשכה: "המקרה מתוחקר ע"י צוות הביטחון של משרד ראש הממשלה. אין מקום להתנהגות כזו כלפי צוות הביטחון שעושה את עבודתו".

כתב גלי צה"ל שחר גליק שהגיע לסקר את מסיבת העיתונאים והיה עד למתרחש חיזק את גרסת לשכת ראש הממשלה וכתב הערב בחשבון הטוויטר שלו: "כמה עובדות. א. הבידוק הערב בכניסה למשרד רה"מ היה קפדני וחודרני יותר מהרגיל. לכולם. לכן זה לקח זמן רב. ב. ככלל, תמיד, סדר הבידוק הוא לא לפי מי הגיע ראשון אלא לפי מהירות האישור במחשב. ג. ערוץ 14 בחרו מיוזמתם 20 דק' לפני מסיבת העיתונאים לצאת החוצה כי טענו שלא יספיקו להרים שידור".

"ואיך אני יודע את זה?", מציין גליק, "כי במקרה הייתי אחרון בתור, מיד אחריהם. וכשהם פינו את עמדת הבידוק בעצבים רגע לפני שסיימו - אני נכנסתי והתחלתי בידוק קפדני. נחשו מה? הגעתי בזמן. אפילו הקדמתי בכמה דקות".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום