בפריים טיים: איש התקשורת השתלח בצורה מזעזעת במגזר החרדי

אייל ברקוביץ' השתלח בציבור החרדי ועורר סערה: "בטלנים ומנותקים, קוראים בתורה כל היום. הם אלה שהולכים לנהל את המדינה בעוד שבועיים. מנותקים, לא משלמים מיסים" | ח"כ גפני בתגובה "הוא מנותק לחלוטין מהעם וחי בתוך בועה שיצרו כמה אנשי תקשורת"

קובי ברקת | תקשורת 22.10.2022 | 22:04

איל ברקוביץ | צילום: פלאש 90

בתכנית השבועית של אופירה וברקוביץ', ששודרה בשבת קודש ב'קשת 12', תקף איש התקשורת אייל ברקוביץ' את הציבור החרדי, והשתלח בו בבוטות חסרת תקדים.

"זה יהודי? בושה וחרפה" התריס ברקוביץ תוך שהוא משתלח בצורה חריפה בציבור החרדי, "הם מנותקים מהעם, לא מעניין אותם. הם אלו שהולכים לנהל כאן את המדינה בעוד שבועיים".

ברקוביץ המשיך ותקף את המגזר, "הם יגידו לך ולי ולכולם פה מה לעשות? אלה שלא אכפת להם מהעם שלנו בכלל, מנותקים, קוראים בתורה כל היום, לא הולכים לעבוד, לא משלמים מיסים, לא הולכים לצבא, בטלנים!, סיים איש הטלוויזיה את ההשתלחות החריפה בציבור החרדי.

התגובות כמובן לא איחרו לבוא, וביהדות התורה הפיצו סרטון בחירות ובו דברי הארס של ברקוביץ כשבסיומו תזכורת קטנה לצופים ובו הדגישו במשפט קצר את ההשלכות באם הציבור החרדי לא ייצא להצביע. "מוכרחים להילחם חייבים לנצח", נכתב.

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני תקף את דבריו של אייל ברקוביץ: "הוא מנותק לחלוטין מהעם וחי בתוך בועה שיצרו כמה אנשי תקשורת", אמר, עוד הוסיף, "מעניין לדעת מתי היה הפעם האחרונה שפגש באדם חרדי, שהוא יודע איך החרדים חיים ומה הם עושים. לפני שהוא פוער את פיו נגד ציבור גדול בישראל, שילך ללמוד ולהכין שיעורי בית על מה שהוא מברבר. ילד בתלמוד תורה בכיתה א יודע בכל תחום יותר ממנו, וכדאי שיהיה לו קצת דרך ארץ כלפי הציבור החרדי", סיכם גפני.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום