צפו: פרשן 'ערוץ 12' זומן לשיחת נזיפה וזו הסיבה

במהלך הצגת הסקר האחרון של חדשות 12, מגיש הסקר, העיתונאי ניר ערד, אמר כי מפלגת "עוצמה יהודית" מעוררת חוסר נוחות מעצם שמה, והזכיר כי נתניהו נאשם בפלילים | בחברת החדשות התנערו מהדברים והודיעו כי העיתונאי הוזמן לשיחת בירור

חזקי ניימן | תקשורת 29.10.2022 | 23:51

ערד ניר | צילום: מתוך טוויטר

כתב חדשות החוץ של ערוץ 12, ערד ניר, הגיש הערב את תוצאות הסקר האחרון של בחירות 2022 ותקף את גוש הימין ונתניהו כשהזכיר מספר עובדות נגד נתניהו, בן גביר וסמוטריץ' באופן שלא מבייש אף תועמלן בחירות כזה או אחר.

ניר הציג את הסקר ואמר כי "אין עדיין הכרעה בין הגוש שנאמן ליו"ר האופוזיציה נתניהו, שעומד לדין בעבירות של שוחד מרמה והפרת אמונים מול צבר המפלגות שניצב מולו. וזה גם אחרי שנתניהו הכשיר את איש הימין הקיצוני הישראלי איתמר בן גביר וחיבר בינו ובין בצלאל סמוטריץ' שרוצה שמדינת ישראל תתנהל על פי משפט התורה, במפלגה שעצם שמה מעורר חוסר נוחות – עוצמה יהודית".

 

הפרשן הפוליטי של הערוץ, עמית סגל צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "שקט הוא רפש. אני מוחה מחאה נמרצת על דבריו של ערד ניר הערב. התעמולה הבוטה הזו לטובת צד אחד מביישת את חברת החדשות".

מאוחר יותר פרסמה חברת החדשות: "מנכ"ל חברת החדשות נזף הערב בערד ניר על דבריו שנאמרו בתכנית "סדר עולמי" וזימן אותו לבירור. חברת החדשות מתנערת מהדברים. בכיר בחברה מסר: "אנו מעודדים ריבוי דעות אבל לא נסכים לזליגת עמדות אישיות לדיווחים חדשותיים"

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום