מכרז חדש: מי יחזיק בתדר התחנה החרדית

התדרים של תחנת הרדיו החרדית הוותיקה, יוצאים למכרז וכלל לא בטוח שרדיו 'קול חי' ימשיך להחזיק בהם, עם זאת הם משדרים רוגע | מי המתעניינים ומה תגובת 'קול חי'

תקשורת 9.8.2019 | 09:39

אנשי העסקים מתעניינים אולפני רדיו קול חי צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

 

בימים הקרובים ייצא מכרז חדש על הפעל תחנת רדיו חרדית בתדרים 92FM ו-93FM, בהן משדר מזה כ-20 שנה, רדיו 'קול חי'. מה קרה? על פי הנוהל ברשות השנייה, המכרז ניתן לפרק זמן של 16 שנים, אולם כל ארבע שנים צריך לרענן את האישור מחדש. את דבר המכרז חשף האתר 'ice'. 

על פי הדיווח, במכרז על אותם שני תדרים, מתעניינים כמה אנשי עסקים שמחזיקים או החזיקו בבעלותם בעבר כלי תקשורת, בראש ובראשונה כמובן בעלי רדיו 'קול חי' כיום, איש העסקים הישראלי-גיאורגי יצחק מירישווילי, שבוודאי יהיה מעוניין להמשיך ולהחזיק בתדרים אלה, אולם ישנם מתחרים נוספים והכל פתוח. בהם קבוצה הכוללת את אנשי רדיו 'קול ברמה', יחד עם קבוצת אנשי עסקים בראשותו של מאיר גל, המו"ל והבעלים לשעבר של אתר 'בחדרי חרדים'.

מתמודדת נוספת, היא קבוצת 'קו עיתונות' - המוכרת מאוד בהיותה מפעילה בין היתר 7 עיתונים מקומיים ברחבי הארץ, בהם 'קול העיר' ו'השבוע', מו"ל הקבוצה ויו"ר הדירקטוריון הוא איש העסקים אריאל קוניק, שעמד בראש הקבוצה שזכתה בהפעלת רדיו 'קול ברמה' עת שהוקמה בשנת 2009 ואף היה מנכ"ל התחנה במשך השנתיים הראשונות לפעילותה, עד שמכר את חלקו לבעלים הנוכחיים של התחנה גבריאל אדרי וצבי עמר.

ברדיו 'קול חי' לא נלחצים ובטוחים כי ימשיכו להחזיק באותם תדרים ומסרו בתגובה: "'קול חי' המפעיל בסייעתא דשמיא את שתי תחנות הרדיו המובילות במגזר החרדי - 'קול חי' הוותיק הזוכה ל-4.8% אחוזי האזנה ו'קול חי מיוזיק', תחנת מויקה חדשה שצמחה תוך שנה וחצי ל-3.4% אחוזי האזנה (לפי סקר ה-TGI האחרון), מתכוונת להתמודד במכרז שייצא בקרוב, כפי שכבר הודיעו בעלי התחנה. בעז"ה נמשיך לשדר עוד שנים רבות תכניות מגוונות, שיעורי תורה, מוזיקה ושמחה לעם ישראל".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום