"נחותים": אברמוביץ' תקף בבוטות את ריקלין ומגל וחטף

פרשן 'חדשות 12' אמנון אברמוביץ' הסביר כי לדעתו לבנט לא יהיה האומץ ללכת על ממשלת שינוי בגלל שלושה צירים שיטרפדו את המהלך | ב'ציר הצייצנים' תקף אברמוביץ' את העיתונאים ינון מגל ושמעון קירלין ואף כינה אותם "נחותים" | השניים לא נותרו חייבים | מגל: "זקנתו באולפן מביישת את נעוריו"

יחיאל גלאי | תקשורת 24.4.2021 | 22:01

אמנון אברמוביץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90

על רקע הדיווחים כי בנט ולפיד עומדים בפני סיכום על הקמת ממשלת שינוי, פרשן 'חדשות 12' אמנון אברמוביץ' התייחס אתמול (שישי) בזלזול מחפיר לעיתונאי הימין הבכירים ינון מגל ושמעון ריקלין וטען כי הם יסייעו לטרפד ממשלת שינוי בשיתוף בנט. השניים לא נותרו חייבים ותקפו חזרה.

אברמוביץ' טען בדברי הפרשנות למהלך של ממשלת שינוי עם בנט כי יש שלושה צירים דרכם ינסו בליכוד לטרפד ממשלת שינוי בשיתוף בנט.

ציר ראשון - 'ציר הצווחנים': אלה שמפגינים וצורחים ואותו מכנה אברמוביץ' ציר זרקא ואורלי לב (פעילי ליכוד).

ציר נוסף שיטרפד ממשלה עם בנט לפי הפרשן הוא 'ציר הצייצנים': אברמוביץ' מכנה את ציר זה "לא פחות נחות מקודמו" וכולל בתוכו את ינון מגל ושמעון ריקלין. 

'ציר החוקרים הפרטיים': לדברי אברמוביץ' בליכוד יחפשו את בנט מתחת לכל סלע אפשרי ויקשו עליו מאוד ללכת על מהלך של ממשלת שינוי.

אברמוביץ' טוען כי בנט מוצא מפלט בכך שלדעתו זמן לא רב אחרי הקמת הממשלה החרדים יצטרפו משום ש"אם אין קמת אין תורה", כשהוא מדגיש בציניות כי "קמח מאוד חשוב להם".

השניים כאמור לא נותרו חייבים ועם צאת השבת מיהרו לתקוף. מגל כתב בטוויטר: "‏אמנון אברמוביץ' ייזכר כהערת שוליים, אם בכלל בתקשורת הישראלית האיש שאתרג את שרון וטען שלא יהיו פה חיסונים עד סוף 2021 ושזקנתו באולפן מביישת את נעוריו מעז לדבר אבל הבעיה הקשה היא לא שלו אלא של חדשות 12 ושל בנט שאלה העיתולעים שעכשיו מגנים עליו".

שמעון ריקלין כתב: ‏"עכשיו מה הקטע? אברמוביץ' תקף את ינון ואותי וקרא לנו נחותים בגלל שהוא הגן על בנט. ותקף את הביקורת שלנו על בנט. ועל זה אמרה לי סבתא שלי מצד דוד שלי: לא לחינם הלך זרזיר אצל עורב אלא מפני שהוא מינו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום