מו"ל 'הארץ' מפתיע ומסביר את החיבוק לבנט

מו"ל 'הארץ' עמוס שוקן מפתיע ומסביר מדוע הוא תומך בממשלה בראשות מי שעד לפני שנים אחדות היה הסמן הקיצוני בכנסת ומכנה אותו: "מקור לאופטימיות" | בנוסף תקף את חוק הלאום, שחוקק בתמיכת סיעות הימין ואמר כי הוא "דומה להגדרה הנאצית"

יאיר כלפה | תקשורת 27.4.2021 | 19:44

מו"ל 'הארץ' עמוס שוקן צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

אתמול (שני) התפרסם מאמר בעיתון 'הארץ' התומך במועמדותו של נפתלי בנט לראשות ממשלת השינוי.

"המגעים להקמת ממשלת אחדות לאומית בראשות יו"ר ימינה, נפתלי בנט, שתשים סוף לשלטון הרעיל של בנימין נתניהו, הם מקור לאופטימיות", נכתב בין היתר במאמר שהרים גבה בקרב מצביעי הימין.

לאחר תגובות רבות, נאות מו"ל העיתון עמוס שוקן, להתראיין בנושא לעיתונאי שרון גל ברדיו 'גלי ישראל', בו ניסה לנמק את מטרת המאמר: "אנחנו לא רוצים שנתניהו ימשיך להיות ראש ממשלה. אנחנו חייבים להוציא את נתניהו מבלפור".

בתגובה שאל אותו שרון גל: "מי זה אנחנו?", ושוקן השיב: "עורכי העיתון". ומה באשר לאבירי השמאל החדשים; "בנט וסער? הם לא כוס התה שלנו", הצהיר שוקן.

בנוסף, התייחס לחוק הלאום שחוקק על ידי מפלגות הימין, כולל בנט ואמר: "ניהלתי אישית מאבק נגד חוק הלאום וכתבתי מאמרים. זה כישלון מזעזע, זה קצת דומה להגדרה הנאצית של אריים או לא אריים".

"אם עיתון הארץ קורא לבנט, אחרי שנים שתקף אותו - אתה מבין שיש כאן השלמת הריבוע", טען איש התקשורת יעקב ברדוגו שעלה אחרי שוקן לפרשן את הראיון של מו"ל 'הארץ' והמשיך, "לבנט יש בייס חדש ואליו הוא מכוון, אני חושב שבמכונת הכביסה של הלבנת הדברים של בנט - הוא יראה שהכביסה הזו יוצאת הרבה יותר מלוכלכת".

"צריך לשלוח את הראיון הזה לבנט. הוא אומר במפורש: רוץ בנט, נשחט אותך אחר כך", סיכם ברדוגו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום