"אפילו לא ידיד": האורח שהפתיע את בנט בביתו

בטורו השבועי חושף הפרשן יוסי ורטר את ביקורו המפתיע של הפרשן יעקב ברדוגו בביתו של בנט ברעננה. לדבריו בנט לא יכול היה לסרב לשוחח עמו בגלל שבא בשליחותו של נתניהו

יחיאל גלאי | תקשורת 9.5.2021 | 09:50

ח"כ נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בטורו השבועי ב'הארץ' תוקף פרשן השמאל יוסי ורטר את הניסיונות הבלתי פוסקים מכיוון בלפור לסכל את ממשלת השינוי. ורטר מציין את אנשי התקשורת הימניים המזוהים עם נתניהו שלקחו את ח"כ עמיחי שיקלי כפרויקט והצליחו בכך, וחושף כי הפרשן יעקב ברדוגו הגיע במוצ"ש לפני שבועיים לביתו של בנט ברעננה כדי להפעיל עליו לחצים שלא להתפתות למחנה השינוי ולפיד.

"בשבת לפני שבועיים", מספר ורטר, "התדפק יעקב ברדוגו על דלת בית משפחת בנט ברעננה. ברדוגו אינו חבר, אפילו לא ידיד, בוודאי לא מוערך".

"אבל התועמלן הבלפורי", כך מכנה ורטר את ברדוגו, "בא בשליחות ובסמכות של הנתניהוז". לדברי ורטר, "בגלל הסמכות הזאת, בנט לא יכול היה לסרב לפגישה. מסע השתדלנות של ברדוגו נמשך גם ביום שישי שעבר, כשקפץ לבקר אצל איילת שקד בביתה בתל אביב. אצלה, יש להניח", טוען ורטר, "מצא אוזן קשבת יותר".

ורטר מסכם ומסביר כי כל מתקפותיו של נתניהו כלפי התקשורת נועדו רק למטרה אחת - לסייע לו בתעמולה נגד מתנגדיו: "כשבנימין נתניהו רוצה להצטדק על הפשעים שלו נגד התקשורת והעיתונות הישראלית, הוא מפלבל תמיד במבט צדקני וזועק שכל שרצה הוא פלורליזם, ייצוג נרחב יותר ל"עמישראל". מהחינמון שעשה לו תעמולה בעלות של מיליארדים, ועד החבר'ה הנ"ל, אנחנו מבינים בדיוק איך הוא ראה את תפקידה של התקשורת — עוד נשק בארסנל שלו, לטובת מלחמותיו הרעילות. עוד אידיוטים שימושיים שהוא מפעיל, ויזנח כשכבר לא יחפוץ בהם".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום