מדוע עמית סגל ויאיר שרקי קיבלו פרחים?

לאחר שעמד באולפנים וטען כי הפרעות כנגד היהודים לא שוות לפרעות נגד הערבים, העיתונאי עמית סגל קיבל פרחים, וכתב כי ישלח אותם לאלה שמתמודדים עם הפרעות ומול הרקטות מעזה: "זה משמח אותי וגם קצת מביך" | גם העיתונאי יאיר שרקי קיבל זר פרחים, מתושבי לוד שכתבו: "מודים לך על כך שאתה עומד לצידנו"

יאיר כלפה | תקשורת 14.5.2021 | 14:45

זרי הפרחים צילום: מתוך טוויטר

עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12 ויאיר שרקי הכתב לענייני דתות של הערוץ, הופתעו היום (שישי) לקבל זרי פרחים לכבוד שבת.

הראשון שפרסם שקיבל הוא סגל, אשר אתמול עלה לכותרות לאחר וויכוח סוער שניהל באולפן מול עמיתתו לערוץ - אילנה דיין, שבו טען כי אין סימטריה בין ההתפרעויות הערביות להתפרעויות היהודיות, וכי המתפרעים הערבים מאורגנים ומכוונים יותר כנגד היהודים.

"תודה למשגרי הפרחים. זה משמח אותי וקצת מביך", כתב סגל בדף הפייסבוק שלו והמשיך, "הפרחים מגיעים לאלה שמתמודדים בגבורה עם הרשע בלוד, בנגב, בעכו בשדרות, בתל אביב, בבית ים ובכל מקום ומקום. שבת שלום".

גם יאיר שרקי קיבל פרחים, על כך שהגן על תושבי לוד באולפן וכתב: ‏"פרחים לשבת מצופים זה עוד לא היה לי. תושבי לוד הגיבורים תודה רבה, אבל הפרחים והחיזוקים מגיעים רק לכם שעומדים בחזית החדשה. שתהיה שבת שלום ושקט", כתב שרקי בחשבון הטוויטר שלו.

"ליאיר היקר", נכתב בברכה שצורפה לזר פרחים שקיבל שרקי. "אנחנו תושבי העיר לוד מודים לך על כך שאתה אומד לצידנו ודואג שקולנו - קול אהבת הארץ האמת והצדק ישמע".

"עבודתך המסורה נותנת לכולנו רוח גבית של תקווה ואמונה בהצלחת דרכינו בשעה קשה זו. בתודה וההערכה, תושבי לוד", נכתב במכתב.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום