"רקוב": עיתונאי מהשמאל הקיצוני תוקף את ליברמן

לאחר שלפיד הודיע לנשיא כי עלה בידו להרכיב ממשלה, עיתונאי השמאל גדעון לוי התייחס לקואליציית השינוי, ותקף את שר האוצר המיועד אביגדור ליברמן: "מעולם לא היה לישראל שר אוצר כה ימני" | בנוסף תקף את הממשלה המתרקמת: "ממשלה מבשרת רעות"

יאיר כלפה | תקשורת 3.6.2021 | 10:37

עיתונאי 'הארץ' גדעון לוי צילום: פלאש 90

בעוד הביקורת על ממשלת השינוי באה בעיקר מימין, הבוקר (חמישי) מתפרסם מאמר של גדעון לוי, עיתונאי השמאל הקיצוני, בו הוא תוקף את קואליציית לפיד-בנט המתרקמת, ובתוכה את ליברמן.

"מעולם לא היה לישראל שר אוצר כה ימני וכה רקוב", תקף בטורו שהתפרסם ב'הארץ' את יו"ר 'ישראל ביתנו' והמשיך לשאר השרים המיועדים, "שר המשפטים, גדעון סער, ושרת הפנים, איילת שקד, יהיו פני הרוע של הממשלה".

"כאן לא תהיה ולו מראית עין של חמלה ואנושיות, שלא לדבר על שוויון, כלפי כל מי שאינם יהודים בארץ הזאת. שר הביטחון, בני גנץ, כבר חונק עכשיו את עזה כפי שאיש לא חנק אותה לפניו", הוסיף.

לוי תקף גם את תהליך הרכבת הממשלה: "תהליך הקמת הממשלה מבשר את המשכה: את מרצ והעבודה איש לא ספר במשא ומתן הקואליציוני, הם היו בכיס של הגדולים. זרקו להם תחבורה ובריאות, ועוד קצת בקשישים לרע"ם, שספק אם היא שמאל".

"יש לחזור בצער רב לקרקע המציאות: הימין ישלוט בלא מצרים גם בממשלה הזאת", טען והוסיף, "לא אחדות ולא שינוי, ימין. ועל הכל ינצח ראש הממשלה נפתלי בנט, שעל החגורה שלו כבר נחרץ סימן של מלחמה אחת איומה בעזה, שאליה דחף והסית בגלל חטיפה ורצח של שלושה צעירים יהודים בגדה, והוא ישמח לשוב על כך".

"במאחז אביתר, גידול הפרא האחרון לפי שעה, כבר אפשר לפתוח בקבוקי שמפניה. גם ממשלת השמאל הקיצוני הזאת תתמוך בהם. ממשלה מבשרת רעות", סיכם.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום