צפו: כתב 'החדשות' הפתיע והחמיא לבנימין נתניהו

אחד מכתבי החדשות ההגונים בתקשורת הוא ירון אברהם של 'חדשות 12' שמאוד קשה לדעת מהן דעותיו האישיות מפאת הגינותו. בתחילת השבוע הוא פצח במונולוג יוצא דופן ופירט את איכויותיו של נתניהו | צפו בקטע מתוך שלוש עם עופר חדד

יחיאל גלאי | תקשורת 22.6.2021 | 13:30

נתניהו ונשיא צרפת מקרון צילום: Marc Israel Sellem/POOL

בניגוד לדעה של רוב אנשי החדשות בישראל שחדשות לבקרים מדברים בגנותו של נתניהו ושופכים רפש על דמותו, יש אנשי תקשורת מאוזנים יותר וגם אם דעתם האישית אינה נטועה בימין, זה לא מונע מהם לעשות הבחנה ברורה בין החיוב לשלילה ולמצוא את מעלותיו של ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה החדש נתניהו.

כך נהג השבוע כתב 'חדשות 12' ירון אברהם שדרך כוכבו בעיקר בשנה האחרונה והוא מתבלט מעל השאר באיכות ידיעותיו, חשיפותיו וגם בזכות הגינותו. אברהם נוהג להתארח דרך קבע בתכנית היומית של איש החדשות עופר חדד ולעיתים הוא אף מחליפו בהגשה ועשה זאת כהרגלו בטוב טעם. 

 

בתחילת השבוע בעודו מפרשן באולפן של חדד את האירועים הפוליטיים, פתח אברהם במונולוג משכנע בו פירט את איכויותיו של יו"ר האופוזיציה נתניהו והדגיש עד כמה ראש הממשלה החדש בנט נכנס לנעליים גדולות.

"יש לדעתי הרבה מחמאות שאפשר להרעיף על בנימין נתניהו", אמר אברהם וסיפר, "ליוויתי אותו בנסיעות מדיניות בעולם, וראיתי אצ הכבוד שרוחשים לו המנהיגים הכי גדולים שאתה יכול לעלות על הדעת, בין בארה"ב ובין באירופה".

"זה באמת היה מדהים לראות את ראש ממשלת ישראל הקטנה אל מול מנהגי העולם הגדולים, ולא פעם ולא פעמיים ראית שהיוצרות התהפכו והוא נראה הגדול והם הקטנים". אברהם מדגיש כי כמדינה קטנה זה מאוד חשוב מנהיג בסדר גודל כזה שדואג לאינטרסים של המדינה הקטנה.

לסיום אמר אברהם: "זה לא יהיה פשוט בכלל לנפתלי בנט להיכנס לנעליים הגדולות שהותיר בנימין נתניהו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום