אשת התקשורת במתקפה נגד בנט: מסית באופן פרוע

בעקבות נאום 'הסרבנים' שנשא בחמישי, העיתונאית והמגישה לשעבר אושרת קוטלר פרסמה מכתב נגד ראש הממשלה נפתלי בנט על "קביעתו שאנשים לא מחוסנים מסכנים את בריאות הציבור". קוטלר דרשה להבין "מדוע ההסכם עם פייזר עדיין מושחר, ומדוע יש חיסיון של 30 שנה על דיוני הקורונה"

יוסי שטארק | תקשורת 25.7.2021 | 19:35

נפתלי בנט צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

העיתונאית והמגישה לשעבר ב'ערוץ 10', אושרת קוטלר, פרסמה מכתב נגד ראש הממשלה נפתלי בנט על "קביעתו שאנשים לא מחוסנים מסכנים את בריאות הציבור".

"מכתב גלוי לראש הממשלה נפתלי בנט. אדוני ראש הממשלה, איך אתה לא מתבייש להסית באופן פרוע נגד מיליון אזרחים במדינת ישראל? קביעתך שאנשים לא מחוסנים מסכנים את בריאות הציבור היא הכרזה שערורייתית שאין לה כל תוקף מדעי! מחוסנים נדבקים בקורונה מדביקים אחרים בקורונה וגם מפתחים מחלה קשה", פתחה קוטלר את מכתבה.

"אז על איזה בסיס בדיוק אתה תובע ממיליון איש שחוששים מהחיסון ללכת להתחסן? גם אני התחסנתי, ולקיתי בדלקת מפחידה מאוד בשריר הלב, עד היום אני סובלת מהפרעות קצב, ופגיעה בפעילות בלוטת התריס. כמוני יש עוד אלפים בארץ! ה-FDA מתריע מפני תופעת הלוואי הזאת וגם אחרות שהתגלו בינתיים, אז באיזו חוצפה אתה מעיז לזלזל בחששות של מיליון איש? באיזו חוצפה אתה הופך אותם למוקצים מחמת מיאוס, לאנשים שמסכנים אחרים?", הוסיפה קוטלר לתהות.

העיתונאית לשעבר שאלה גם: "מדוע ההסכם עם פייזר עדיין מושחר? איך אתה מצפה שנאמין למשרד הבריאות ששוב ושוב נתפס בפרסום נתונים שקריים? מדוע יש חיסיון של 30 שנה על דיוני הקורונה? רוצה שנאמין לכם? תחשפו הכול".

היא הוסיפה לתהות: "ובאשר לתו הירוק- אנא הסבר לציבור בבקשה מה התועלת המעשית למנוע מלא מחוסנים להיכנס לאירועים כשברור לכל שגם מחוסנים מדבקים ונדבקים? איך אתה וגם שר הבריאות שפעם הטיף לליברליזם נותנים יד לאפליה בוטה כל כך בין אוכלוסיות על רקע רפואי".

"הקורונה כאן כדי להישאר, כולל הוריאנטים שלה. לחיות איתה לא אומר לכפות חיסונים או להוקיע אוכלוסיות שלמות; לחיות איתה אומר להבין את המחלה הזאת. ממליצה לך וגם לשר הבריאות להזמין לפגישה דחופה את שורת הפרופסורים הנכבדה של מועצת החירום לקורונה. קבוצת מומחים בעלי שם שאין לה שום קשר עקיף או ישיר עם פייזר ולשמוע מה יש להם לומר בסוגיה. הם למשל חולקים על פרשנות הנתונים המוצגים לך על ידי המינויים המקצועיים של השלטון הקודם,, כתבה העיתונאית לשעבר.

"האם עלה בדעתך שמי שמנהל את משבר הקורונה מאחורי הקלעים, גם כעת, הוא נתניהו עצמו? הקמתם ממשלת שינוי, אז אולי הגיע הזמן לשנות את הקונספציה בנושא הקורונה? אני מניחה שאתה זוכר לאן הביאה אותנו הקונספציה השגויה במלחמת יום הכיפורים. חזור בך אדוני ראש הממשלה. זו לא הדרך", דברי אושרת קוטלר.

קוטלר הגישה בעבר את המטה המרכזי בערוץ 10 מידי מוצ"ש והסתבכה עם התבטאות מקוממת ושנויה במחלוקת בתחילת 2019, כשאמרה אחרי שידור כתבה על חשד להתעללות של חיילים מגדוד נצח יהודה בחטיבת כפיר בפלסטינים שנעצרו בחשד שסייעו למחבלים שהרגו את חבריהם: "שולחים את הילדים לצבא, לשטחים ומקבלים אותם 'חיות אדם'. זו התוצאה של הכיבוש".

אמירתה עוררה תגובות חריפות וכ-2000 תלונות הוגשו בעניין לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. שבוע לאחר מכן אמרה קוטלר בשידור: "אני מצטערת מעומק לבי אם דבריי פגעו במי מכם", והוסיפה שהביקורת שלה הופנתה רק כלפי חיילים שפגעו בחפים מפשע.

חודש לאחר מכן, במרץ 2019 הודיעו 'חדשות 13' וקוטלר כי לבקשתה של האחרונה, היא תיקח חופשה ללא תשלום מעבודתה בחברה לשנה לפחות, החל מחודש יוני 2019, והוסיפו כי אין קשר בין החלטתה זו לבין התבטאותה בתוכנית.

לאחר פרישתה מעיתונות, קוטלר המשיכה בקו השמאל-קיצוני, ונתנה בהתנדבות שירותי ייעוץ תקשורת ודוברות לגופי המחאה נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום