בכיר בליכוד מותח ביקורת חריפה על נתניהו

העיתונאי בן כספית מצטט הערב בכיר בליכוד שמותח ביקורת חריפה על מה שהוא מגדיר: "חופשת הפאר של יו"ר האופוזיציה לחופי האוקיינוס השקט דווקא בתקופה בה המדינה שרויה בגל קורונה קשה"

יחיאל גלאי | תקשורת 31.8.2021 | 22:59

בנימין נתניהו צילום: גילי יערי, פלאש 90

תופעת בכירי הליכוד שמנסים להרים ראש מול היו"ר הנצחי בנימין נתניהו נמשכת במלוא המרץ. מי שנהנה מאוד לפרסם 'סקופ' כזה מפי בכיר אנונימי מהליכוד הוא עיתונאי 'מעריב' בן כספית שבחר לפרסם בחשבון הטוויטר שלו דברים שאמר לו "בכיר" בליכוד נגד מה שהוא מגדיר: "החופשה היוקרתית והארוכה של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו".

"נתניהו האריך את חופשת הפאר שלו בהוואי למרות שהוא יו"ר האופוזיציה וזה בימים מאתגרים מאוד במדינה", נשמע בכיר בליכוד מותח ביקורת חריגה על בנימין נתניהו לאוזני העיתונאי בן כספית. אותו בכיר הוסיף כי "במקום להיות פה בזמן שהקורונה משתוללת, נתניהו נופש לו בהוואי בצד השני של העולם כאילו הוא אזרח פרטי ועוד מאריך את החופשה שלו. זה חוסר אחריות וניתוק", כך הבכיר בליכוד. בן כספית ציין לסיום: "לא נגעתי".

מנגד, מה שנשמע כביקורת על חופשתו האקסלוסיבית של יו"ר האופוזיציה לחופי האוקיינוס השקט, יכול להתפרש גם כקריאה לראש הממשלה לשעבר נתניהו לשוב ולפקד על "מבצע הקורונה" בו הממשלה המכהנת מתקשה מאוד כשממדי התחלואה נוסקים.

כזכור, בני הזוג נתניהו נופשים בשבועיים האחרונים באוקיינוס השקט, באי לנאי, הממוקם במדינת הוואי שבארה"ב ונמצא בבעלות איש העסקים היהודי לארי אליסון, עליו דווח כי הוא אחד מעדי התביעה במשפט נתניהו. 

החופשה של בני הזוג נתניהו דווקא בתקופה בה בכירי מערכת הבריאות מפצירים באזרחים שלא לצאת לחופשות בחו"ל, גררה ביקרות רבה על ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה נתניהו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום