ביקורת קשה: "הממשלה הפקירה אותנו לגורלנו"

שרית רוזנבלום כותבת הבוקר דברים נוקבים נגד הממשלה ב'ידיעות אחרונות'. היא מאשימה את ממשלת בנט בניהול כושל של מגפת הקורונה. "למרבה הצער טרם עלה בידיו של משרד החינוך לפרסם נתונים על מצב התחלואה וההדבקה בקרב תלמידי בתי הספר והגנים"

יענקי פרבר | תקשורת 10.9.2021 | 11:47

תלמידים ישראלים, אילוסטרציה צילום: Yossi Zamir/Flash90

אירועי הימים האחרונים מוכיחים שוב ושוב שבאמת אין לנו על מי לסמוך. התורים הבלתי נגמרים לבדיקות הקורונה, שגורמים לחלקים גדולים באוכלוסייה פשוט לוותר על ביצוען, והידיעה על זיופי תוצאות בדיקות הקורונה של חלק מהחוזרים מאומן, שהצליחו אף הם לחמוק מתחת לאפם של מי שאמורים היו לשמור עלינו מפני איום קטלני, משתלבים מצוין במדיניות החלם הכללית. בניגוד למה שראש הממשלה מבקש לשדר לנו, שום אמצעים לא ננקטו כדי להגן עלינו מהתוצאות העתידיות ההרסניות של כל האירועים האלה. הממשלה שלנו, שבוחרת להתנהל כאילו אין קורונה בעולם, הפקירה אותנו לגורלנו. כך כותבת הבוקר שרית רוזנבלום ב'ידיעות אחרונות'.

עוד כותבת רוזנבלום, כי גם מה שמתרחש כעת במערכת החינוך נשאר, ולא במקרה, במחשכים. עשרות אלפי ילדים נשלחו בימים האחרונים לבידוד בשל חשיפה לחולים מאומתים, אבל למרבה הצער טרם עלה בידיו של משרד החינוך לפרסם נתונים על מצב התחלואה וההדבקה בקרב תלמידי בתי הספר והגנים.

בתום השבוע המדאיג והמתסכל הזה, בחר אתמול ראש הממשלה נפתלי בנט לקחת את האמירה המבטיחה לנו חיים לצד הנגיף צעד אחד קדימה, ואמר: "המדיניות שלנו היא קיום שגרת חיים מלאה לצד זן הדלתא". ההצהרה הזו חלולה לא פחות מהיסודות של כלא ביטחוני שמור (לא כל כך) היטב. למי שבוחרים לטמון את הראש בחול מומלץ להתעלם גם מהודעת "יד שרה", שמלאי מחוללי החמצן הביתיים שלהם, שהצילו חולים רבים המטופלים בבית מהידרדרות, הולך ואוזל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום