העיתונאי מסביר: כך שגה בנט והפסיד את הברסלבים

הודעתו של ראש הממשלה נפתלי בנט נגד חסידי ברסלב גררה גל ביקורות חריפות נגד האיש. מיכאל שמש, ניתח ופרשן את הודעתו של בנט, ושאל מדוע בנט מתערב, לאחר שהבליג על מחדלים אחרים. הוא הסביר גם היכן בנט שגה ובעקבות כך איבד לחלוטין את אמונם את חסידי ברסלב 

חיים שמואלי | תקשורת 11.9.2021 | 20:56

ראש הממשלה, נפתלי בנט צילום: Ohad Zwigenberg/POOL

הודעתו של ראש הממשלה נפתלי בנט נגד חסידי ברסלב גררה גל של ביקורות חריפות נגד האיש, שידע להבליג על מחדלים גדולים מאוד, אך מיהר לצאת במתקפה שפגעה בעשרות אלפי אנשים שהתפללו בראש השנה הארון באומן שבאוקראינה.

העיתונאי החרדי מתאגיד השידור הציבורי, מיכאל שמש, ניתח ופרשן את הודעתו של בנט, וסיכם כי מדובר ב"שגיאה פוליטית".

"ההודעה של בנט לא יוצאת מהראש", כתב שמש בחשבון הטוויטר שלו, בציוץ שהפך לוויראלי מאוד.

שמש הציג את ארבע הנקודות:

"1. ממתי רה"מ מסמן דווקא קבוצה ממגזר מסוים ו'מנחה' את המשטרה 'לזמן לחקירה' 'לפתוח בהליך פלילי מלא'. אין חוק? אין פרקליטות? אין שוויון בפני החוק?

2. ראוי שראש הממשלה ילחם ויגנה את מפרי ההנחיות, אבל איפה בנט היה עד עכשיו? כבר היו זיופים, כבר היו אירועים המוניים (פסטיבל אילת, הופעה המונית בהיכל מנורה וכו').

3. זו לא רפובליקת בננות, רה"מ לא אמור לסמן קבוצה ספציפית ולהנחות את המשטרה לטפל בה", שאל שמש.

"לא הייתי באומן ולצערי לא תמיד מבין את אלו שטסים לשם בראש השנה", ציין שמש, "אבל יכול להיות שבנט גילה שמדובר בקבוצה לא אהודה ממילא והחליט לכלות בה את זעמו.

4. ועוד אחת: ההודעה של בנט אתמול היא שגיאה פוליטית, במקום לגייס בקלות את תמיכת כמה מחסידי ברסלב שזועמים על נתניהו ושמחו מאוד על המתווה שאיפשר להם להגיע לאומן. בנט העדיף לעשות עליהם סיבוב ואיבד אותם", סיכם שמש.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום