עיתונאי השמאל הבכיר במתקפה על רה"מ בנט

העיתונאי רינו צרור כותב הבוקר כי המקור הבכיר בממשלה שתקף את ד"ר שרון אלרעי פרייס הוא לא אחר מאשר ראש הממשלה נפתלי בנט | "השימוש במושג 'מקור בכיר' פחדני. טוב עשה שר בריאות הורוביץ שמיהר לתמוך באנשי המקצוע"

יוסף ריס | תקשורת 26.9.2021 | 15:26

רינו צרור צילום: Gili Yaari/Flash90

ביום שישי האחרון (לפני יומיים), יצא בכיר בממשלה ששמו נותר חסוי, במתקפה על ראש שירותי בריאות הציבור הד"ר שרון אלרעי פרייס ועורר סערה.

'הבכיר' תקף את פרייס כשאמר: "היא נהנית מתשומת הלב של התקשורת ומפזרת פחד ותבהלה באולפנים" והוסיף: "פרייס, התמכרה לנבואות זעם וחוסר שליטה בנתונים"

המתקפה הובילה גל של גיבויים מהמערכת הפוליטית לד"ר אלרעי פרייס, ביניהם, שר הביטחון, שר הבריאות, מנכ"ל הבריאות ועוד רבים.

אך רבים תהו בסוף השבוע האחרון, מי הוא אותו 'הבכיר בממשלה'. היום (ראשון) חשף העיתונאי רינו צרור בעמוד הטוויטר שלו, את הדברים הבאים: "המקור הבכיר שהתנפל בשישי בבוקר על דר אלרעי פרייס הוא ראש הממשלה נפתלי בנט" כתב צרור, וציין כי זה נעשה "באמצעות אנשי לשכתו. התנפלות מיואשת, עקרה, ספין שביקש להסיט את תשומת הלב מן הקטסטרופה בבתי החולים. פעם זו שרת החינוך שאשא ביטון, פעם זו ד"ר אלרעי פרייס, פעם אלו הורי התלמידים, ‏ופעם זה הלא-מחוסנים", תקף.

"השיטה ברורה מכוערת ולא יעילה. שום תוצאה", תקף צרור, "השימוש במושג 'מקור בכיר' פחדני. טוב עשה שר בריאות הורוביץ שמיהר לתמוך באנשי המקצוע".

גם העיתונאית יולן כהן מערוץ 12 יצאה במתקפה על ראש הממשלה נפתלי בנט: "‏החודש מתו 673 חולי קורונה. עוד עשרות אושפזו במצב קשה וכעת הרופאים המותשים נלחמים על חייהם" אמרה כהן, ותקפה: "הממשלה מתעקשת שהמערכת לא על סף קריסה. אז ממשלה יקרה גם אם תתעלמו, המתים לא ייעלמו", סיימה כהן.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום