בן כספית במתקפה על בנט: "חיקוי של נתניהו"

הפרשן בן כספית, שידוע כאחד ממתנגדיו הגדולים של ראש האופוזיציה וכתומך נלהב של הממשלה הנוכחית, תקף בחריפות את ראש הממשלה וטוען שהוא חיקוי של נתניהו: "הקונספט הזה הוא מהות הביביזם"

מאיר שלם | תקשורת 1.10.2021 | 15:35

בן כספית צילום: פלאש 90

אם עד עכשיו כותבי טורי הסופ"ש בעיקר היללו את ראש הממשלה בנט, ועל כך 'חטפו' ברשתות החברתיות ועל ידי עיתונאים אחרים, היום הם תוקפים אותו בצורה חריפה.

לאחר שנחום ברנע תקף, גם הפרשן בן כספית, תומך ידוע בממשלה, תוקף בעיתון 'מעריב' באופן חריף את ראש הממשלה. הביקורת מגיעה בעקבות ההתקפה של בנט על בכירי ומומחי משרד הבריאות במהלך ביקורו המדיני באו"ם.

"לא בשביל זה הגיע נפתלי בנט ללשכת ראש הממשלה. היה לנו אחד כזה ב־12 השנים האחרונות: שש אלי קרב, מתנפל על כל בדל קרדיט וזנב קופון, איש ריב ומדון המזלזל במשרתי ציבור ולא רואה אף אחד ממטר", כתב.

"רק על עצמו לדבר ידע נתניהו, והשאיר אחריו אדמה חרוכה. בנט הבטיח ממשלת שינוי. ההתנפלות שלו על בכירי משרד הבריאות אינה שינוי, אלא חיקוי. זה בדיוק מה שהיה עושה נתניהו. אז מה עשינו?".

"אני מעריך שעל פי הניתוח שלו, ראש הממשלה יודע שכבר ניצח. הוא עכשיו רב על הקרדיט. לשיטתו, ככל שיחדד את העימות מול האלרעי־פרייסים, כך יהיה הפרס הגדול שיקטוף בבוא היום גדול יותר".

"אז זהו, שלא. הוא טועה. הקונספט הזה הוא מהות הביביזם. על קרדיטים לא צריך לריב. הקרדיטים מגיעים למי שמגיע, וגם בלי העימות האחרון בנט היה מקבל את הנקודות שלו, כי הציבור לא מטומטם. בנט יודע שהוא אמור להיות הנגטיב של נתניהו. כלומר הפוזיטיב", כך כספית.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום