הפרשן הימני שוקל ריצה עצמאית ומסמן רכש

היום מתפרסם כי איש התקשורת הימני יעקב ברדוגו שוקל הקמת רשימה חדשה לכנסת לה יצרף אולי מספר ח"כים קיימים | לפי הפרסום ברדוגו שוחח בנושא על ח"כ שיקלי ולוי-אבקסיס

מאיר גלבוע | תקשורת 3.10.2021 | 17:21

יעקב ברדוגו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחרונה ישנן לא מעט שמועות על כך שהפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו, מקורבו של רה"מ לשעבר בנימין נתניהו, שוקל לחצות את הכביש ולהיכנס לפוליטיקה. היום (ראשון) מפרסם העיתונאי בן כספית כי ברדוגו שוקל להתמודד לכנסת עם רשימה עצמאית. לפי הפרסום, משיחות שקיים ברדוגו לאחרונה עולים לא מעט שמות מהפוליטיקה כמו "המורד" של 'מינה' חבר הכנסת עמיחי שיקלי, וח"כ אורלי לוי אבקסיס מהליכוד הנחשבת מקורבת מאוד לברדוגו.

לפי הפרטים שפורסמו, ברדוגו עצמו טען בפני מקורביו לאחרונה כי רשימה כזו לפי מספר סקרי דעת קהל שנערכו, בעלת פוטנציאל של לא פחות משמונה מנדטים בבחירות. 

כספית טוען כי היתכנות למהלך כזה אינה גבוהה. "יתכן שברדוגו אכן משתעשע עם הרעיון, או, לחילופין, משגר בלון ניסוי על מנת לבדוק את התגובות בציבור, במערכת הפוליטית והתקשורתית ובברנז'ה. אפשרות נוספת היא איתות למעסיקיו בגלי צה"ל לקראת האפשרות שפעילותו בתחנה תבוטל או תוגבל, בבחינת "מי שלא רצה אותי בגלי צה"ל, עוד עלול למצוא אותי במשרד הביטחון", כך לפי כספית.

לפני מספר חודשים הופץ סקר שאחת האופציות המעניינות במגוון התשובות האפשרויות שהעניק הסקר, הייתה מפלגה של שיקלי יחד עם איש התקשורת הימני-ביביסטי יעקב ברדוגו (גל"צ). ברדוגו, בדומה לשיקלי, מקורב מאוד ליו"ר האופוזיציה נתניהו ונבחנת האפשרות שהוא ירוץ יחד עם שיקלי במפלגה שאולי תגרוף מספר מנדטים בימין ותסייע לליכוד לחזור לשלטון.

ברדוגו עצמו מעורר סערה גדולה בתחנה הצבאית גלי צה"ל, תחנה שעד לפני מספר שנים הייתה בעלת קו שמאלי מובהק, אך מאז הגעתו של ברדוגו לגל"צ השתנו היוצרות ותכניתו מובילה את טבלאות הרייטינג של התחנה הצבאית בפער מול התכניות האחרות, מה שהוביל את שר הביטחון בני גנץ ללכת על צעד של סגירת התחנה, או לחילופין העברתה לבעלות מסחרית.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום