מזעזע: הבחור פנחס וייס ז"ל בן ה-16 התחיל את הזמן ונהרג בתאונה

הטרגדיה בתחילת זמן חורף. הבחור החשוב פנחס וייס ז"ל, בן 16 וחצי בלבד, משכונת גבעת שאול בירושלים, תלמיד ישיבת 'נר זרח' במושב עוצם, הוא ההרוג בתאונה הקשה הערב. בני משפחתו קיבלו את הבשורה הקשה והמרה על פטירתו בטרם עת | צפו באמירת הקדיש בזירת התאונה

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 10.10.2021 | 22:24

זירת התאונה הקטלנית צילום: דוברות זק"א

טרגדיה מזעזעת עם תחילת זמן חורף: הבחור החשוב פנחס וייס ז"ל בן ה - 16 וחצי תושב גבעת שאול ,ירושלים ותלמיד ישיבת 'נר זרח' במושב עוצם בדרום הוא בחור הישיבה שנהרג הלילה בתאונה קשה סמוך לישיבה.

כפי שדיווחנו הערב לאחר השעה 20:00 התרחשה התאונה בכביש 352 סמוך למושב עוצם. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו למגינת לב.

 

תלמידי הישיבה מספרים ל'בחדרי חרדים' כי פנחס ז"ל נסע היום לקרית גת, בכדי להיבחן במסגרת ארגון 'דרשו', בדרכו חזרה לישיבה ירד מהאוטובוס ונפגע בתאונה קשה שבה היו מעורבים רכב ומשאית. בזירה נמצאו מיותמים ספר 'משנה ברורה' נשא עמו וכובעו של המנוח.

הוא נולד בירושלים לאביו הרב אהרן זאב וייס, נכדו של הדיין הגאון רבי יהושע וייס מבני ברק, חתנו של הגאון הצדיק רבי צבי שרגא גרוסברד זצ"ל, משגיח ישיבת פוניבז' לצעירים ומנהל החינוך העצמאי, שהיה חתנו של הגאון רבי הלל ויטקינד זצ"ל, ראש ישיבת 'בית יוסף' בבני ברק.

מצד אמו נמרת חנה שתחי' לבית אברמסקי היא בתו הצעירה של הרב מנחם עזרא אברמסקי בנו של של מרן הגאון רבי יחקאל אברמסקי זצ"ל בעל ה'חזון יחזקאל'. 

בישיבה קטנה למד בישיבת 'קול אריה' בירושלים של הרב אפין, עם עלותו לישיבה גדולה נכנס בזמן אלול לישיבת 'נר זרח' במושב הדרומי עוצם, מרשת הישיבות של ישיבת 'ארחות תורה', שם עשה חיל בלימודיו והיה בחור חברותי שישב ולמד כל העת.

חבריו ובני משפחתו קיבלו הערב בהלם את הבשורה הקשה ומסרבים להאמין כי פנחס היה ואיננו עוד.

עם הישמע הבשורה הגיע אחד מרבני הישיבה לזירה ואמר קדיש יתום, לצד מתנדבי זק"א שעסקו בכבוד המת.

לאחר מאמצים מרובים של הנהלת זק"א ת"א ורב המכון לרפואה משפטית הרב אשר לנדא, מפקד זק"א אשקלון מאיר בוסקילה, ח"כ יעקב אשר, ומנהל ביה"ח ברזילי ד"ר חזי לוי שוחררה גופתו לקבורה.

הלוויתו תתקיים הלילה בשעה 02:00 בבית הלוויות 'שמגר' בירושלים וייטמן בחלקת פרושים בהר המנוחות.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

זירת התאונה צילום: דוברות זק"א
 
זירת התאונה צילום: דוברות זק"א

זירת התאונה צילום: דוברות איחוד הצלה
 
זירת התאונה צילום: דוברות איחוד הצלה
 
זירת התאונה צילום: דוברות איחוד הצלה

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום