מפתיע: פרשן "חדשות 12" נחלץ להגנת נתניהו

הפרשן ועיתונאי גיא פלג מחדשות 12 מגבה את ראש הממשלה לשעבר בבחירתו שלא להופיע בטקס הזיכרון ליצחק רבין ז"ל. הוא תקף את נכדו של רבין: "האדון יונתן בן ארצי לא מבין מהי דמוקרטיה"

מאיר שלם | תקשורת 19.10.2021 | 18:24

נתניהו / גיא פלג צילום: צלמי פלאש 90

גיא פלג, הפרשן המשפטי של "חדשות 12" מגבה באופן מפתיע את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ותוקף את נכדו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל.

פלג התייחס בתוכניתו ברדיו 103 לסערה ביום הזיכרון ליצחק רבין: "היא ודאי לא מכבדת את זכר המנוח, ובוודאי שחוטאת לזיכרון הלאומי ולמטרה הלאומית שניסינו לזקק מאז הרצח - די לאלימות, די לקיטוב ולשנאה".

בהמשך, תקף גם את בני משפחתו של רבין: "אתמול התראיינה במהדורות המרכזיות בתו של רה"מ המנוח, הגב' דליה רבין. היא נראתה נרגנת וכועסת. אילו הייתה לי הזדמנות - הייתי שואל אותה על מי בדיוק גבירתי כועסת".

"נראה לי שיש לה סיבה לכעוס גם על בנה, שנשא נאום בעיניי חלול - אבל דבר אחד ברור, האדון יונתן בן ארצי לא מבין הבנה עמוקה מהי דמוקרטיה".

פלג ציין כי "זכותו של נתניהו, לדעתי, שלא לפקוד את טקס הזיכרון, שמתנהל באופן שבו הוא מתנהל - ודאי כשהפרוטוקול לא מחייב אותו". בדברי הפתיחה שלו, הזמין את מאזיני הרדיו לדבר עמו גם על כך, וגם על אודות "האמירות הנוקבות של רה"מ החלופי לפיד, ובהן 'צאצאיו האידיאולוגיים של הרוצח יגאל עמיר כאן בכנסת ישראל'. בהחלט אמירות טעונות שראויות לליבון".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום